ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 8 تیر 1394 - ساعت 23:19:55
چاپ خبر

حمید عسکری: تیم کاری‌ام در آلبوم بعدی تغییر می‌کند/ اکثر کارها تکراری شده‌اند

حمید عسکری می‌گوید برای اینکه دچار تکرار نشود بعد از انتشار سری آلبوم‌های ˝کما˝ و آلبوم ˝خوشبختی˝ تغییر اساسی در سبک کاری‌‌اش بخصوص در ساخت ملودی ایجاد کرد.

حمید عسکری: تیم کاری‌ام در آلبوم بعدی تغییر می‌کند/ اکثر کارها تکراری شده‌اند

حمید عسکری درباره این روزهای موسیقی به هنرآنلاین گفت: من رفت‌وآمد زیادی با خوانندگان موسیقی پاپ ندارم و بیشتر اوقاتم را با موزیسین‌ها می‌گذرانم. درنتیجه نمی‌توانم درمورد این مسئله صحبت کنم، اما هر چه هست درباره همکارانم فکر بدی ندارم.

عسکری ادامه داد: امروز در موسیقی هرکس به کار خود مشغول است و فکر نمی‌کنم فرصت کارهای دیگر را داشته باشد، اما این مسئله روی بد یا خوب شدن موسیقی تأثیرگذار نیست.

خواننده "کما" درباره تکراری بودن آثار گفت: در این یک مورد کاملاً با شما موافقم. به نظر من کارهای امروزی کاملاً دچار تکرار شده‌اند. به همین خاطر من چند سال است سبک کاری‌ام را تغییر داده‌ام. درواقع، بعد از انتشار سری آلبوم‌های "کما" و آلبوم "خوشبختی" تغییر اساسی در سبک کاری‌ام بخصوص ساخت ملودی ایجاد کردم تا دچار تکرار نشوم.

این خواننده درباره برنامه آتی خود گفت: تور کنسرت‌هایم از شهر تهران آغاز شده و 22 مردادماه به همت شرکت "سل فا" در نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهم رفت. بعد از تهران در شهرهایی مثل تبریز، اردبیل، ارومیه، شهریار، مهاباد، کرمانشاه و.. اجرا خواهم داشت. البته مجوز یک سری از این شهرها صادر و بقیه در حال دریافت مجوز هستند.

او درباره بازخورد آلبوم "از عشق" که به‌تازگی منتشر شده است، گفت: از تاریخ انتشار آلبوم تا به امروز زمان کوتاهی گذشته و برای اعلام بازخوردش کمی زود است، گرچه در این مدت کوتاه وقتی در اصفهان روی صحنه رفتم همه همراه با من قطعات جدید را همراهی می‌کردند.

عسکری در آخر درباره آلبوم بعدی خود گفت: من همیشه حتی الآن که با شما صحبت می‌کنم گوشه‌ای از فکرم درگیر این آلبوم است. هنوز استارت کار را نزدم اما به‌طور حتم تیم کاری‌ام دچار تغییر شده و فعلاً مشغول انتخاب افراد جدید هستم.

حمید عسکری
آمار بازدید : 1,194
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500