ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 10 تیر 1394 - ساعت 23:15:53
چاپ خبر

نیما مسیحا: قصد انتشار آلبوم جدید ندارم

نیما مسیحا» یکی از خوانندگان پرکار دهه هشتاد موسیقی کشور است که این روزها همانند اغلب هم نسل‌های خود رویه کم کاری را دنبال می کند.

نیما مسیحا: قصد انتشار آلبوم جدید ندارم

آخرین آلبوم او به نام «توهم» در سال 90 منتشر شد و در ادامه فقط به انتشار تک قطعات خود بسنده کرد. از آخرین حضور او روی استیج هم سال‌ها می گذرد و غیبت او در این زمینه هم همیشه یکی از موارد مورد نقد مخاطبانش بوده است. او چندی پیش یک قطعه خاطره انگیز را بازخوانی کرد. «برفراز آسمان ها» از ساخته‌های «شهرداد روحانی» اثری بود که توسط «رضا تاجبخش» مجددا برای ارکستر تنظیم شد. نیما مسیحا هم این قطعه را پس از حدود چهل سال مجددا اجرا کرد که این تجربه او با نظرات مثبت مخاطبان همراه شد. برای اطلاع از جدیدترین فعالیت های این خواننده به سراغش رفتیم و او با وجود عدم تمایل به حضور پررنگ در رسانه ها گپ و گفت کوتاهی با سایت «موسیقی ما» داشت.

نیما مسیحا درباره فعالیت‌های موسیقایی خود گفت:«آخرین اثری که از من پخش شده قطعه «رومنس» با ترانه‌ای از دوست عزیزم «میثم یوسفی» و آهنگسازی و تنظیم دوست خوبم «رامین عبداللهی» بود. این اثر را به صورت تک قطعه در فضای مجازی منتشر کردم و موزیک ویدئو هم برای آن تولید کردیم. در حال حاضر می خواهم که آثار خودم را به صورت تک قطعه منتشر کنم و قصد انتشار آلبوم جدید ندارم. انشاالله اگر که قطعات تولیدی به اندازه یک آلبوم شد و شرایط برای انتشار یک مجموعه جدید فراهم بود حتما این کار را می کنم. اما تصمیم دارم که روند کنونی را دنبال کنم و با موزیسین‌ها و ترانه سراهای مطرح کشور مشغول همکاری هستم و قطعات جدیدی را آماده انتشار دارم.»

او در پاسخ به زمان برگزاری کنسرتش هم اعلام کرد:«صحبت‌هایی انجام شده و مشغول رایزنی با دوستانی هستیم که تمایل به برگزاری کنسرت برای بنده را دارند. برنامه‌هایی برای اجرای زنده در تهران دارم و می‌خواهم به شهرستان‌هایی سفر کنم که می دانم مخاطبان بیشتری دارم. در مورد زمان این کنسرت‌ها هم نمی توانم تاریخ دقیقی را بیان کنم. زیرا برگزاری یک اجرای زنده مستلزم محقق شدن تمامی شرایط لازم است اما در آینده‌ای نه چندان دور مجددا روی استیج حاضر می شوم. امیدوارم که این آینده نه چندان دور در تابستان سال جاری باشد اما باز هم می گویم که هنوز هیچ چیز قطعی نیست.» 

نیما مسیحا
آمار بازدید : 1,197
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500