ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 10 تیر 1394 - ساعت 23:51:49
چاپ خبر

بنیامین به آمریکا و کانادا می‌رود / ˝بنیامین 94˝ تابستانی شد

بنیامین بهادری به زودی تور کنسرت‌های خود را در کشورهای آمریکا و کانادا آغاز خواهد کرد.

بنیامین به آمریکا و کانادا می‌رود / ˝بنیامین 94˝ تابستانی شد

بنیامین بهادری که چندی پیش چهارمین قطعه از آلبوم "بنیامین 94" را به طرفدارانش هدیه داد و از آن‌ها خواست هر کس نامی برای این اثر پیشنهاد دهد، این روزها خود را برای اجرای کنسرت در آمریکا و کانادا آماده می‌کند.

تور این کنسرت‌ها از اوایل تیر‌ماه تا اوایل مهر‌ماه به مدت سه ماه در لس آنجلس، نیویورک، سیاتل، شیکاگو، ست خوزه، دالاس، آتلانتا، فونیکس، واشنگتن دی.سی.، پورتلند، تورنتو و ونکوور برگزار خواهد شد. 

در این تور کنسرت علی منصوری (کی‌بورد و رهبر ارکستر)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، محمد موجرلو (گیتار آگوستیک و همخوان)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، استیو آوانسیان (درامز) و سلیم احمدی (مدیر برنامه) اعضای گروه ارکستر بنیامین را با عنوان "بنیامین موزیک" همراهی می کنند.

همچنین تازه‌ترین آلبوم این هنرمند که پیش از این به گفته سلیم احمدی مدیر برنامه او قرار بود تا پیش از اجرای تور آمریکا و اواخر خردادماه روانه بازار موسیقی شود تاریخ انتشار آن به تابستان امسال موکول شد.

احمدی درباره جزئیات این آلبوم گفت: تمامی اشعار این آلبوم مانند کارهای قبلی بنیامین توسط فرید احمدی نوشته شده و بنیامین بهادری هم آهنگساز و خواننده اثر خواهد بود. گروه نوازندگان "بنیامین موزیک" همراه با تعدادی دیگر از نوازندگان که همگی از نوازندگان باسابقه و حرفه‌ای موسیقی کشورمان هستند به‌عنوان نوازنده در اثر حضور داشته‌اند.

خواننده "هفته عشق" پیش از برگزاری تور خارج از کشور در شهرهایی چون شهرهای رشت، سنندج، اصفهان، فریمان، تبریز، کرمانشاه و ارومیه روی صحنه رفته بود.

بنیامین بهادری, کنسرت, آمریکا, کانادا
آمار بازدید : 1,167
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500