ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 10 تیر 1394 - ساعت 23:51:49
چاپ خبر

از اجرای سیمین غانم تا کنسرت مجید خراط‌ها / کدام کنسرت‌ها مجوز گرفتند

برگزاری کنسرت سیمین غانم برای بانوان، اجرای مجید خراط‌ها و صدور مجوز برای 6 اجرای صحنه‌ای دیگر، از جمله آخرین خبرهای دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

از اجرای سیمین غانم تا کنسرت مجید خراط‌ها / کدام کنسرت‌ها مجوز گرفتند

به گزارش هنرآنلاین به نقل از دفتر موسیقی؛ واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر اعلام کرد که مجید خراط‌ها، سیمین غانم، آیهان، "بادبادک"، وحید عمادی و... برای اجرا روی صحنه مجوز خود را دریافت کردند.

مجوز اجرای صحنه‌ای برای بانوان

مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی تلفیقی سیمین غانم به سرپرستی و خوانندگی سیمین غانم را صادر شد.

این اجرا در روزهای 31 تیرماه و 1، 2 و 9 مردادماه، ساعت 15، هر روز یک سانس، در تالار وحدت، با اجرای 36 قطعه همچون؛ "ستاره"، "بی قرار"، "حلقه" و "گل پامچال" برگزار خواهد شد.

کنسرت خراط‌ها بعد از عید فطر

کنسرت مجید خراط‌ها بعد از عید فطر در تهران برگزار می‌شود. این اجرا در روزهای 29 و 30 تیرماه، ساعت 18 و 21/30 ، هر شب دو سانس، در سالن میلاد نمایشگاه، با اجرای 13 قطعه همچون؛ "آواره "، "بی وفا "، "مسافر"، "لحظه آخر" و.... برگزار خواهد شد. امتیاز مجوز این اجرا، برای شرکت فرهنگی – هنری گیتی گویش صادر شده است.

6 اجرای صحنه‌ای درتهران

مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی کلاسیک "دوئت فلوت وگیتار" به سرپرستی فیروزه نوایی نیز صادر شد. این اجرا در روزهای 8،7و 9 مرداد ماه، ساعت 21، هرشب یک اجرا، در سالن فرهنگسرای نیاوران، با اجرای 11 قطعه، چون، "bizz "، "entract"و "liebertango " برگزار خواهد شد.

همچنین موسیقی " تکنوازای پیانو" توسط شایان تاج بخش، نیز مجوز اجرای صحنه‌ای، برای روز 12 مرداد ماه، در یک سانس، ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران را از واحد نظارت و ارزشیابی دریافت کرد. تاج بخش با اجرای 24 قطعه همچون؛ "رقص بهار"، "گل گلدون" و "جان مریم" و... برای علاقمندان برروی صحنه می‌رود.

دیگر اینکه؛ مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی تلفیقی "بادبادک" به سرپرستی حسین حسنی نیا، در روزهای 15و 16 مرداد ماه، هرشب دو اجرا، ساعت 18و 21 در تالار رودکی، با اجرای 10 قطعه همچون؛ "چرخان "،"مراقبه"، "شب"،" سماع" و... را صادر کرد.

مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی سنتی "شتک" به سرپرستی تهمورس پورناظری نیز صادر شد. این اجرا در روزهای 1 تا 3 شهریورماه، ساعت 21/30، هرشب یک سانس در تالار وحدت، با اجرای 5 قطعه، همچون، "آن سوی ما "، "بارانه"و "سایه‌ها" برگزار خواهد شد.

گروه موسیقی محلی "ریحان اردبیل" به سرپرستی یاشار آذرتاش و خوانندگی هاشم اسلامیان، نیز مجوز اجرای صحنه ای، برای روزهای 4و 5 شهریور ماه، در یک سانس، ساعت 30/ 21 در تالار وحدت را از واحد نظارت و ارزشیابی دریافت کرد. این گروه، با اجرای 11 قطعه، چون "بهارآمد "،"سارای" و"مادر "، برای علاقمندان برروی صحنه می‌رود.

دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی وحید عمادی به سرپرستی و گویندگی سید وحید عمادی، در روز 26 شهریورماه، یک سانس، ساعت 30/20 در سالن آفتاب ایوان شمس، با اجرای 9 قطعه همچون؛ "نگاه تو"، "مادر"، "تمنا"، "صدایم کن" و... را صادر کرد.

مجید خراط‌ها,سیمین غانم,کنسرت
آمار بازدید : 1,031
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500