ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 10 تیر 1394 - ساعت 23:51:49
چاپ خبر

شهرام شکوهی: موسیقی مانند موج است/ بنیامین موسیقی الکترونیکی را ترویج داد

شهرام شکوهی می‌گوید رقابت در عرصه موسیقی اگر به صورت سالم باشد نه تنها بد نیست بلکه باعث پیشرفت هم می‌شود اما وقتی رقابت ناسالم و به قصد تخریب باشد خب مسلماً نتیجه عکس می‌دهد.

شهرام شکوهی: موسیقی مانند موج است/ بنیامین موسیقی الکترونیکی را ترویج داد

سرویس موسیقی هنرآنلاین: شهرام شکوهی درباره این روزهای موسیقی پاپ به هنرآنلاین گفت: به اینکه خواننده‌های موسیقی پاپ خیلی پشت هم نیستند اعتقادی ندارم و به نظرم رقابت در تمامی مشاغل وجود دارد. خود من به شخصه با تمام هنرمندان و همکارانم در این عرصه رابطه خوبی داشته و تا به امروز به مشکلی با یکدیگر بر نخورده‌ایم. در واقع رقابت اگر به صورت سالم باشد نه تنها بد نیست بلکه باعث پیشرفت هم می‌شود اما وقتی رقابت ناسالم  و به قصد تخریب باشد خب مسلماً نتیجه عکس می‌دهد.

او درباره عدم حمایت هنرمندان حوزه موسیقی از یکدیگر نسبت به دیگر رسانه‌های هنری مثل سینما کم است،گفت: خب مسلماً اکثر فعالان این عرصه کم یا زیاد یک روزی طعم ممنوع‌الفعالیتی را چشیده‌اند و از آنجایی که در بیشتر موارد نوک پیکان به سمت بچه‌های عرصه موسیقی گرفته می‌شود کمتر شاهد حمایت‌های اینچنین خواهیم بود، درست است که در سینما حمایت به شکل زیادی وجود دارد اما شاید اگر جای موسیقی و سینما را با هم تعویض می‌کردند آنها هم به مانند ما عمل می‌کردند. از طرفی دیگر تعداد فعالان عرصه موسیقی کم است پس به ما حق بدهید.

شکوهی همچنین در پاسخ به تکراری شدن برخی آثار عرصه موسیقی گفت: موسیقی مانند موج است و وقتی کاری مورد پسند عام قرار می‌گیرد این موج مابقی افراد را درگیر خود می‌کند، این مسئله در سینمای چند سال پیش ایتالیا هم به وفور دیده می‌شد. به عنوان مثال در موسیقی از زمان بنیامین به این طرف کارهای الکترونیکی رواج زیادی پیدا کرد و تب موسیقی‌های الکترونیکی از همان موقع به راه افتاد. این را هم بدانید اگر قرار باشد اتفاق خوب برای یک کار بیافتد نیازی به موج نیست خودش می افتد.

خواننده "قطعه" "مدارا" درباره برنامه‌های آتی خود گفت: قرار بود انتشار آلبومم تیرماه باشد که این اتفاق نیافتد و به اوایل مرداد ماه موکول شد به همین خاطر کنسرت تهران هم به خاطر تأخیر در انتشار آلبوم به فاصله دو هفته بعد از تاریخ نشر برگزار خواهد شد. اما اجرا در شهرستان های اردبیل، تبریز، ارومیه و شهرهای شمالی ایران چه آلبوم منتشر شود چه نشود سر تاریخ مقررشان برگزار خواهند شد.

شهرام شکوهی,
آمار بازدید : 936
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500