ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 11 تیر 1394 - ساعت 00:49:59
چاپ خبر

۲ میلیون نفر از فستیوال «جز» مونترال دیدن می‌کنند

فستیوال بین‌المللی «جز» مونترال ۲۶ ژوئن تا ۵ جولای برگزار می‌شود و چهره‌های بین‌المللی موسیقی راک، پاپ، و بلوز نیز در این فستیوال حضور دارند. در این رویداد از «ال دی میولا» نوازنده صاحب‌نام گیتار نیز تقدیر می‌شود.

۲ میلیون نفر از فستیوال «جز» مونترال دیدن می‌کنند

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، بسیاری اجراها در فضای باز و بدون بلیط برگزار می‌شود و اجراهای داخل سالن با فروش بلیط برگزارخواهد شد. با توجه به جایگاه فستیوال جز مونترال تقریبا دو میلیون نفر از این رویداد دیدن کرده و پای اجراهایی از سبک‌های مختلف موسیقی «جز» و دیگر ژانرهای بین‌المللی موسیقی می‌نشینند.

فستیوال امسال به تعامل موسیقی فلامینگو و دیگر گونه‌های موسیقی فولک می‌پردازد. افتتاحیه این رویداد با اجرای گروه ووکال کارسیکان فیله‌تا به همراه ترومپت پائولو فرسو، استیو میلر پیش کسوت راک کلاسیک، ال دی میولا اسطوره گیتار، استنلی جوردن و خوانندگی بت هارت و همچنین گروه موسیقی جهانی بیروت آغاز شد.

به رسم هرساله جشنواره از بزرگان موسیقی تقدیر می‌شود و امسال جایزه بی بی کینگ به جیمز کاتن، مرد موسیقی بلوز میسیسیپی، جایزه میلز دیویس به ال دی میولا گیتاریست و جایزه الا فیتزجرالد به  اریکا بادو، ملکه موسیقی نئوسول اهدا می‌شود.

فستیوال بین‌المللی «جز» مونترال
آمار بازدید : 827
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500