ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 14 تیر 1394 - ساعت 11:32:26
چاپ خبر

از صبح امروز در سراسر کشور

آلبوم «دلا» با صدای «بابک رادمنش» منتشر شد

از صبح امروز آلبوم «دلا» با صدای «بابک رادمنش» در سراسر کشور منتشر شد.

آلبوم «دلا» با صدای «بابک رادمنش» منتشر شد

به گزارش سایت «موسیقی ما»، آلبوم «دلا» در 9 قطعه با نام های «دلا»، «زمین خشکتر»، «ای دوست»، «در ازل»، «مسافر»،«نوبهار»، «کاروان عمر»، «بشنو از نی» و «خواست والدین» از صبح امروز به بازار موسیقی کشور آمده است.

بابک رادمنش (پدر سامی یوسف) در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» درباره قطعه دو صدائه در این آلبوم که «سامی یوسف» هم در آن خوانده توضیح می دهد: «زمین خشک تر» اسم این قطعه است. تمام بخش های آهنگسازی و تنظیم و تراسرایی این آلبوم را هم خود من انجام داده ام. اشعار این آلبوم نیز بیشتر در فضاهای عرفانی سیر می کند.»

مهدی شمس، حمید نوری فام و علی فلاحی تهیه کننده های این آلبوم هستند و موسسه «گیتی گویش» صاحب امتیاز اثر به شمار می رود.

«میثم دهقان» (مدیر تولید آلبوم) صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «این آلبوم از صبح امروز در فروشگاه های مرجع موسیقی توزیع شده است و پخش مویرگی آن نیز از صبح فردا در سراسر کشور و سوپر مارکت ها انجام خواهد شد. آهنگسازی تمام قطعات این آلبوم را نیز خود «بابک رادمنش» انجام داده است.»

این هنرمند پیش از این در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» درباره احتمال برگزاری کنسرت مشترک با «سامی یوسف» در ایران گفته بود: « همه چیز بستگی به آلبوم دارد. کمپانی ایشان با حضورش در کنسرت من موافق کرده و اجازه بدهید آلبوم منتشر شود و ما بازتاب‌ها را ببینیم. بعد درباره تاریخ کنسرت اطلاع رسانی خواهیم کرد.» هر چند این گفته «بابک رادمنش»با واکنش کمپانی طرف قرارداد با «سامی یوسف» رو به رو شد و مسئولین این شرکت در اطلاعیه ای رسمی کنسرت این خواننده را در ایران تکذیب کردند: « اخیرا خبری تحت عنوان کنسرت سامی یوسف در ایران در رسانه های معتبر ایران منتشر شده است که این خبر از طریق شرکت اندانته رکوردز ( شرکت مدیریت و انتشار آثار سامی یوسف) به طور رسمی تکذیب می شود».

 با انتشار این آلبوم نخستین اثر رسمی «سامی یوسف» ستاره ایرانی‌الاصل و مسلمان جهان در ایران به صورت رسمی منتشر شده است.

بابک رادمنش, سامی یوسف
آمار بازدید : 1,437
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500