ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 14 تیر 1394 - ساعت 11:32:26
چاپ خبر

برگزاری نمایشگاهی از تجهیزات اجراهای گروه

مرور 50 سال فعالیت موسیقایی رولینگ استونز بر اساس ابزار صحنه‌ای

گروه افسانه‌ای «رولینگ استونز» اعلام کرد نمایشگاهی از ساز و ابزار گروه برگزار می‌کند. راکرهای کهنه کار و باتجربه گروه رولینگ استونز (Rolling Stones) اولین و بزرگترین نمایشگاهی را که به 50 سال فعالیت حرفه‌ای آن‌ها نگاهی می‌اندازد برگزار خواهند کرد.

مرور 50 سال فعالیت موسیقایی رولینگ استونز بر اساس ابزار صحنه‌ای

این نمایشگاه قرار است سال آینده در یک گالری در لندن برگزار شود و در آن بیشتر از 500 آیتم به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته دست اندرکاران نمایشگاه، این آیتم‌ها از میان تمام آن چیزی که گروه با آن کار کرده است انتخاب شده‌اند از جمله وسایلی برای صحنه‌آرایی‌های گروه، گیتار و سازهای دیگر، لباس و متعلقات اتاق گریم، وسایل تکنیکی صدا، قطعات آدیو و کلیپ‌های که قبلا هرگز دیده نشده‌اند، پوسترهای اوریجینال، جلد آلبوم‌ها و همچنین بعضی از یادداشت‌های شخصی اعضای گروه.

این نمایشگاه از ماه اپریل تا سپتامبر سال آینده در گالری ساعتچی Saatchi Gallery لندن برگزار می‌شود و برخی آیتم‌هایی را به نمایش می‌گذارد که گفته شده از آرشیو اعضای گروه است و قبلا هرگز برای عموم نمایش داده نشده بودند.

دو سال پیش نمایشگاهی شبیه به این در لندن برگزار شده بود که مربوط به خواننده انگلیسی، دیوید بووی می‌شد. نمایشگاهی در موزه ویکتوریا و آلبرت که جمعیت بزرگی را به تماشای خود کشاند.

میک جگر خواننده گروه رولینگ استونز درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: «خیلی وقت بود به این نمایشگاه فکر می‌کردیم، خیلی وسایل برای آن جمع کردیم، با خودمان فکر می‌کردیم بهتر است اینها را نگه داریم چون دلمان می‌خواهد مردم هم این‌ها را ببینند. این نمایشگاه مثل این است که برگردی و به تمام کاری که تا امروز کردی نگاهی بی‌اندازی و من فکر می‌کنم الان زمان خوبی برای این کار است. ما به اندازه کافی وسیله برای نمایش دادن داریم، در واقع زیادی وسیله داریم»

گفته می‌شود برنامه‌ریزی برای برگزاری این نمایشگاه که عنوان «اگزیبیشنیزم» برای آن انتخاب شده سه سال زمان نیاز داشته و دو طبقه کامل گالری را به خود اختصاص خواهد داد. فروش بلیت‌های این نمایشگاه از چند روز دیگر یعنی 10 جولای آغاز خواهد شد.

رولینگ استونز,نمایشگاه
آمار بازدید : 971
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500