ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 14 تیر 1394 - ساعت 14:17:24
چاپ خبر

پس از انتشار قطعه «سکوت» عنوان شد:

بابک جهانبخش: این سبک ترانه و موسیقی برایم نوستالژیک است

«بابک جهانبخش» خواننده و آهنگساز پاپ که به تازگی قطعه «سکوت» را منتشر کرده با انتشار متنی در فضای مجازی درباره قطعه جدیدش سخن گفته است.

بابک جهانبخش: این سبک ترانه و موسیقی برایم نوستالژیک است

این قطعه گویا قرار بود به عنوان تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل روی آنتن برود. این در حالی است که عدم توافق جهانبخش و علیخانی برای همکاری در ساخت موسیقی تیتراژ برنامه «ماه عسل»، موجب واکنش‌ها و اظهارنظرهای مختلفی به ویژه از سوی هواداران این هنرمند شده است.

بابک در متن کوتاهش آورده است: «امیدوارم که آهنگ "سکوت" نظر اکثریت رو جلب کرده باشه... سلیقه‌ی امروز بابک جهانبخش به چیزى که شنیدید شبیهه و خودم به شخصه بیشتر علاقه‌مند این سَبک موسیقى و ترانه و تنظیم هستم و برام نوستالژیکه...» او که پیش‌تر وعده‌ی انتشار چند اثر جدید دیگر را نیز به هوادارانش داده بود، نوشته است: «همانطور که قبلاً قولشو دادم به امید خدا براى عید فطر اگه عُمرى باشه به عشق شما داریم کار بعدى رو آماده می‌کنیم که قطعاً ریتمیک هستش...»

قطعه «سکوت» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید. ترانه‌ی این اثر توسط «محسن شیرالی» -که ترانه‌سرای بیشتر آثار بابک جهانبخش در سالها‌ی اخیر بوده- سروده شده است. ملودی کار را خود بابک ساخته و «رضا تاجبخش» قطعه را تنظیم کرده است. همچنین «فیروز ویسانلو»، «ناصر رحیمی» و «علی جعفری پویان» در «سکوت» نوازندگی کرده‌اند.

«صدای عشق»، «فراموش کردم» و «ریمیکس دریا»، دیگر تک‌آهنگ‌های بابک جهانبخش پس از انتشار آلبوم «مدار بی‌قراری» بوده‌اند.

بابک جهانبخش, سکوت, قطعه سکوت
آمار بازدید : 1,083
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500