ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 15 تیر 1394 - ساعت 22:37:37
چاپ خبر

کنسرت مورات ککیلی و کامران رسول زاده مردادماه در استانبول/ مورات ککیلی افسانه محلی راک است

نشست خبری کنسرت کامران رسول زاده و خواننده استانبولی روز گذشته 13 تیرماه با حضور کامران رسول زاده در تالار وحدت برگزار شد.

کنسرت مورات ککیلی و کامران رسول زاده مردادماه در استانبول/ مورات ککیلی افسانه محلی راک است

سرویس موسیقی هنرآنلاین: شامگاه شنبه سیزدهم تیرماه نشست خبری کنسرت کامران رسول زاده و مورات ککیلی خواننده استانبولی در تالار وحدت با حضور کامران رسول زاده خواننده، آرمان مهربان رهبر ارکستر، پوریا مطلبی روابط عمومی شرکت اکسیر نوین و محمود توسلیان روابط عمومی برنامه در تالار وحدت برگزار شد.

تلاش زیادی کردیم تا به اینجا رسیدیم

در ابتدای نشست کامران رسول زاده گفت: کنسرت من به همراه خواننده بنام موسیقی ترک مورات ککیلی روز 31 مرداد ماه در کنگره خلیج استانبول به همت بخش خصوصی برگزار می شود، برای این کنسرت تلاش زیادی کردیم تا امروز توانستیم در کنار شما نشسته و درباره آن صحبت کنیم.

مورات افسانه محلی راک ترکیه است

این خواننده ادامه داد: من از ابتدا به کار ایشان علاقه مند بودم و همیشه او را افسانه محلی راک می خوانم او نیز متقابلا به کارهای من علاقه نشان داده و در نهایت همکاری ما آغاز شد. برگزاری چنین کنسرتی در استانبول سرفصل تازه‌ای از نوع برگزاری کنسرت است که تمام مراحل قانونی در ایران را طی کرده و در همین کشور بلیت می‌فروشد که این موضوع نتیجه‌ حمایت‌های شجاعانه دفتر موسیقی است.

این خواننده درباره دلایل لغو اجرایی که قرار بود حدود سه سال قبل با مورات ککیلی در تهران داشته باشد گفت:من دوست ندارم از ناکامی‌ها صحبت کنم و دوست دارم درباره کنسرت پیش  رو که 31 مرداد و در یک سالن مجلل برگزار می شود صحبت کنیم.

دفتر موسیقی بیشتر از بخش خصوصی حامی است

این خواننده در بخش دیگر صحبت هایش گفت: انتخاب ککیلی برای اجرای کاملا مطالعه شده بود چرا که ایشان هنرمندی با اخلاق، متعهد و بسیار با سابقه است. او اهل حاشیه و برگزاری کنسرت در اماکنی که با شئونات اخلاقی هماهنگ نباشد، نیست. به هر حال خوشحالم که امروز این اتفاق در حال رخ دادن است.

وی افزود: پیش از این 2 بار این کنسرت به خاطر یک سری ناملایمت های بخش خصوصی لغو شد که در آن زمان دفتر موسیقی بیشتر از بخش خصوصی حمایت داشته است. در آخر هم باید اضافه کنم که بزودی نسخه تصویری این کنسرت در تهران روانه بازار موسیقی خواهد شد.

گفتنی است، کنسرت مشترک مورات ککیلی و کامران رسول زاده با اجرای قطعات فارسی، ترکی و چند قطعه مشترک روز 31 مردادماه در سالن کنگره خلیج فارس برگزار خواهد شد.

کنسرت مورات ککیلی و کامران رسول زاده,
آمار بازدید : 1,177
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500