ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 تیر 1394 - ساعت 17:47:31
چاپ خبر

تور ایران پس از عید فطر

«دنگ شو» با رپرتواری جدید به کار خود ادامه خواهد داد

فعالیت های گروه موسیقی «دنگ شو»، بعد از ماه مبارک رمضان با ادامه تور کنسرت های این گروه در سراسر ایران ادامه خواهد یافت.

«دنگ شو» با رپرتواری جدید به کار خود ادامه خواهد داد

«حمید خسروبیگی» مدیر برنامه های این گروه موسیقی در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» اعلام کرد که:« تور کنسرت های «دنگ شو» از 8 و 9 مرداد ماه سال جاری در شهر شیراز آغاز می شود و در ادامه نیز برای شهرهایی همچون ساری، تبریز، کرمان، اهواز، بوشهر، کرج و ... نیز برنامه ریزی هایی انجام شده است. این نکته را هم بگویم که کنسرت های بعدی این گروه در تهران با رپرتوار و فضایی متفاوت خواهد بود.»

او همچنین در پاسخ به سوالاتی درباره آلبوم بعدی این گروه موسیقی گفت: « قطعاتی از آلبوم را آماده کرده ایم و قطعات دیگری نیز در مراحل تولید به سر می برند که به محض آماده شدن آنها نسبت به اخذ مجوزهای لازم برای انتشار دومین آلبوم رسمی این گروه اقدام خواهیم کرد. در مورد نحوه انتشار آلبوم نیز با یکی از معتبرترین موسسات موسیقی صحبت هایی شده است که به محض قطعی شدن، آن را نیز اعلام خواهیم کرد. در نهایت تمامی تلاشمان بر این پایه استوار است که بتوانیم فضاهایی جدید را چه در آلبوم و چه در اجراهای زنده به دوستداران «دنگ شو» تقدیم کنیم که مورد استقبال آنان قرار بگیرد.»

گروه موسیقی «دنگ شو» اولین آلبوم رسمی خود را با نام «اتاق گوشواره» سال گذشته توسط موسسه موسیقی «آوای باربد» روانه بازار کرد و این در حالی بود که این گروه هفت سال پیش به صورتِ رسمی‌ با اجرا در تهران فعالیت خود را آغاز کرده و از همان ابتدا مورد توجه شنوندگان و مطبوعات قرار گرفته بود. در سال ۲۰۰۸ با اجرا برای پادشاه تایلند به مناسبت سالِ جهانی‌ مولانا از طرف یونسکو، دامنه کار خود را به بیرون از ایران گسترش داد. در ادامه این راه نیز در فستیوال زمستانی سارایوو و در جشن دوسالانه موزه‌ لکما در ایالت کالیفرنیا حضور موفق داشت.

دنگ شو در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ اجراها ی موفقی‌ در شهر‌های مختلفامریکا و اروپا برگزار کرد. در سال ۲۰۱۲ دنگ شو به ایران بازگشت و به دلیل نداشتن اجازه کنسرت در ایران به ساخت موسیقی‌ برای فیلم و سریال پرداخت.

دنگ شو, کنسرت
آمار بازدید : 1,213
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500