ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 تیر 1394 - ساعت 17:47:31
چاپ خبر

جزئیات تأیید شده آلبوم جدید از زبان محسن چاوشی

خواننده آلبوم «چنگیز» درباره آخرین اطلاعات و جزئیات جدیدترین اثر خود توضیحاتی را ارائه کرد.

جزئیات تأیید شده آلبوم جدید از زبان محسن چاوشی

 
به گزارش «موسیقی ما»، محسن چاوشی ظهر امروز در توضیح آخرین جزئیات آلبوم جدیدش «چنگیز» و اینکه این آلبوم در چه مرحله‌ای از انتشار قرار دارد، در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «قطعات آلبوم «چنگیز» تا حدودی انتخاب شده‌اند و در حال حاضر در مرحله انتخاب آثار هستیم. «بهروز صفاریان» و من تصمیم‌گیرنده اصلی برای بحث‌های محتوایی آلبوم «چنگیز» هستیم و همه انتخاب‌ها زیر نظر ما انجام می‌شود.»
 
چاوشی درباره همکارانش در این آلبوم و آهنگساز قطعات «چنگیز» نیز توضیح داد: «همه ملودی‌ها ساخته خودم است و مثل اکثر آلبوم‌هایم ملودی‌سازی و انتخاب اشعار را خودم انجام داده‌ام. در بحث مدیریت هنری آلبوم آقای صفاریان در تمام مراحل ما را همیاری کرده است. انتخاب تنظیم‌کننده‌ها و قطعات و محتوای کلی آلبوم بر عهده ایشان است.»
 
چاوشی ادامه داد: «هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این آلبوم مشخص نشده و زمان زیادی باید صرف آلبوم شود تا خروجی نهایی بهترین حالت ممکن را داشته باشد. من معمولاً برای آلبوم‌هایم وقت و انرژی زیادی صرف می‌کنم تا شنوندگان آلبوم بتوانند بهترین کیفیت ممکن را در آثار من تجربه کنند و از آن راضی باشند. قطعاً سعی ما بر این است که آلبوم را در تابستان روانه بازار موسیقی کشور کنیم.»
 
گفتنی است «محسن چاوشی» در سال‌های گذشته آلبوم‌هایی چون «یه شاخه نیلوفر»، «حریص»، «ژاکت»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌اَم»، «پاروی بی‌قایق» و... را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده و در اولین جشن سالانه «موسیقی ما» در بخش انتخاب‌های مردمی تقریباً تمام جوایز بخش پاپ را برای آلبوم «من خود آن سیزده‌اَم» از آن خود کرد.
 

محسن چاوشی, آلبوم چنگیز, چنگیز
آمار بازدید : 1,201
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500