ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 تیر 1394 - ساعت 18:16:49
چاپ خبر

همزمان با عید سعید فطر و با اجرای قطعات آلبوم «از عشق»

حمید عسکری در کرمانشاه روی صحنه می رود

«حمید عسکری» خواننده جوان موسیقی پاپ روزهای 27 و 28 تیر ماه سال جاری و به مناسبت عید سعید فطر در سالن «انتظار» شهر کرمانشاه به اجرای جدیدترین آلبوم خود یعنی «از عشق» خواهد پرداخت.

حمید عسکری در کرمانشاه روی صحنه می رود

«سالار زنگنه» تهیه کننده این کنسرت که خود نیز تجربه خوانندگی و آهنگسازی را نیز در کارنامه ی هنری اش دارد در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره نحوه  برگزاری این کنسرت و تجربه اش در زمینه تهیه کنندگی این کنسرت گفت: « متاسفانه مشکلات متعددی بر سر راهم قرار گرفت اما با وجود همه مسائلی که پیش رویم قرار گرفتند، توانستم با پیگیری های مستمر مجوز را برای عید سعید فطر دریافت کنم. از سوی دیگر در کمال ناباوری فردای روزی که جناب دکتر ارجمند استعفا دادند، در پایان وقت اداری نامه دفتر موسیقی به کرمانشاه ارسال شد و خدا را شاکرم که در نهایت و با لطف مسئولان چه در اداره ارشاد کرمانشاه و چه در دفتر موسیقی مجوز این کنسرت صادر شد.»

زنگنه در ادامه نیز در مورد نحوه آشنایی و همکاری اش با «حمید عسکری» نیز گفت: « با اینکه تا پیش از این اتفاق با ایشان هیچ گونه ارتباطی نداشتم اما احساس می کردم که انسان خوبی هستند که در کارشان حرفه ای عمل می کنند و البته که طرفداران زیادی نیز دارند. پس از صحبت با آقای رضا عسکری مدیر برنامه هایشان برای این کنسرت توافق کردیم. به امید خدا بعد از اتمام این کنسرت هم آلبوم خودم را با نام «یک سال و نیم» منتشر خواهم کرد.» 

این دومین اجرای آلبوم «از عشق» است و اولین اجرای این آلبوم در پایتخت 22 مرداد 1394 و در سالن میلاد نمایشگاه تهران اتفاق خواهد افتاد.

حمید عسکری, کنسرت, کرمانشاه
آمار بازدید : 1,090
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500