ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 تیر 1394 - ساعت 18:16:49
چاپ خبر

سومین آلبوم خواننده «مدارا» به زودی در بازار

شهرام شکوهی: آلبوم «تا نفس هست» دارای تفکر جدیدی است

خواننده آلبوم «مدارا» برای نخستین بار درباره آلبوم سوم خود که در آستانه انتشار قرار دارد، توضیحاتی را ارائه کرد.

شهرام شکوهی: آلبوم «تا نفس هست» دارای تفکر جدیدی است

به گزارش سایت «موسیقی ما»، شهرام شکوهی که در سالهای گذشته دو آلبوم «مدارا» و «کولی عشق» را منتشر کرده است، درباره آلبوم جدید خود و فضای کلی و جزئیات این اثر سخن گفت. شکوهی درباره جزئیات آلبوم جدیدش که «تا نفس هست» نام گرفته در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» توضیح داد: «آلبوم جدید تقریبا تمام شده و در آخرین مراحل تولید و اخذ مجوز است. این آلبوم دارای یازده قطعه است که امیر حسین کاشانیان، میلاد ترابی و مجید اصلاحی در بخش تنظیم و علی بحرینی، مهلا سلیمانی، محمد کاظمی، امین بامشاد و خودم در بخش ترانه در این آلبوم حضور دارند.»

شکوهی با اشاره به فضای کلی آلبوم که در آن سعی شده سلیقه های مختلف را تامین کند و در عین حال از مهر و امضای همیشکی این خواننده دور نشود نیز گفت: «فضای کلی آلبوم را بر اساس تنوع سلیقه ها تعیین کرده ایم. اما در عین حال اگر قرار باشد به صورت کلی درباره فضای آلبوم حرف بزنیم، در آن سعی کرده ام فضاسازی ها جوری باشد که همه نوع مخاطب بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و به نسبت آلبوم دوم نیز نقش خودم را کمتر کرده ام؛ چه در بخش ترانه و حتی در بخش  ملودی. مثل آلبوم قبلی نیست که خودم مولف عمده اثر باشم. سعی کردم تفکر جدیدی به آلبوم تزریق شود و این تفکر جدید به نظر خودم و کسانی که آلبوم را گوش کرده اند جواب داده و فضا هم تفاوت های زیادی با آلبوم های قبلی دارد. یعنی شبیه آلبوم های قبلی نیست ولی در نهایت خودم ام.»

خواننده «مدارا» در انتهای صحبت هایش نیز گفت: «من همیشه استایل خودم را در آثارم دارم. در آلبوم جدید هم من شش قطعه را به همان سبک و سیاق قبلی ساخته ام تا به نوعی مهر و امضای آثار من در آلبوم جاری باشد. ولی فضاهای جدیدی را هم تجربه کرده ام که شاید این فضاهای جدید و نگاه و تفکر جدید در آلبوم، بتواند گستردگی مخاطبان آلبوم را بیشتر و بیشتر کند. به هر حال مخاطبان من برخی فضاهای مختص به آثار من را دوست دارند که برای آنها در آلبوم جدید قطعات خوبی ساخته ام و به نظرم مورد توجه شان هم قرار خواهد گرفت. در عین حال به برخی تجربه های جدید هم با همفکری و تعامل رسیده ایم که قطعا می تواند جالب توجه باشد.»

شهرام شکوهی در سالهای گذشته دو آلبوم «مدارا» و «کولی عشق» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است که آلبوم نخست این خواننده فروش بالایی را تجربه کرد و چند ماه پس از انتشارش به شدت مورد توجه قرار گرفت. میزان استقبال از این آلبوم باعث شد بارها و بارها آلبوم «مدارا» تجدید تولید شود و بازنشر آن هم در بازار با استقبال دوستداران این خواننده قرار گرفت.

شکوهی آلبوم «کولی عشق» را هم یکم بهمن سال 92 روانه بازار کرد و علیرغم استقبال از سوی مخاطبان این خواننده، با انتقادهایی از سوی منتقدان و اهالی موسیقی مواجه شد و این خواننده متهم به نزدیکی بیش از حد سبک و سیاق اش به مخاطب بازاری در آلبوم دومش شد.

حال ودر آستانه انتشار آلبوم سوم این خوانده که بدون شک مهم ترین آلبوم دوران هنری اش (بعد از یک آلبوم موفق و یک آلبوم نه چندان موفق)، شهرام شکوهی در آزمونی بزرگ قرار است با مخاطبانش رو به رو شود.

شهرام شکوهی, تا نفس هست, آلبوم نفس هست
آمار بازدید : 985
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500