ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 تیر 1394 - ساعت 18:48:57
چاپ خبر

کنسرت ˝تهمورس و ما˝ در تالار وحدت/ پورناظری برای اولین بار دوتار می‌نوازد

تهمورس پورناظری اول و دوم شهریور ماه، اولین اجرا از مجموعه کنسرت‌هایی که قرار است با عنوان ˝تهمورس و ما˝ برگزار شود را روی صحنه تالار وحدت می‌برد. این در حالی است که این آهنگساز و نوازنده، رویکردی متفاوت از آنچه در کنسرت‌های معمول دیده می‌شود را برای این اجرا در نظر گرفته است.

کنسرت ˝تهمورس و ما˝ در تالار وحدت/ پورناظری برای اولین بار دوتار می‌نوازد

به گزارش هنرآنلاین: به نقل از روابط عمومی این کنسرت، در این برنامه تینا جامه‌گرمی با نواختن (ویولون و پیانو)، نگار نوراد (ویولونسل)، آتنا اشتیاقی‌ (ویولونسل و کنترباس)، حسین رضایی‌نیا (سازهای کوبه‌ای) و آرین کشیشی (کنترباس و گیتاربیس)، تهمورس پورناظری را همراهی خواهند کرد. او خود در این کنسرت تار،‌ سه‌تار و تنبور و برای نخستین بار "دوتار" می‌نوازد. او موسیقی این برنامه را با نگاهی آزاد از ترکیب آهنگسازی و بداهه‌نوازی تدوین کرده است.

کنسرت "تهمورس و ما" اجرایی است که رضا موسوی بر اساس طرح‌هایی از تهمورس پورناظری آن‌را کارگردانی هنری خواهد کرد. این برنامه قرار است علاوه بر تهران در شهرهایی چون رشت، گنبد، گرگان، کرمانشاه، شیراز و تبریز به صورت کنسرت به روی صحنه برود.

بلیت‌های "تهمورس و ما" در سایت tik8.com از 22 تیرماه به فروش می رسد.

گفتنی است، تهمورس پورناظری با همراهی همایون شجریان سال گذشته تورِ موفق چرا رفتی را در تهران و بسیاری از شهرهای ایران روی صحنه برد که می‌توان آن را جزو پرمخاطب‌ترین کنسرت‌های برگزار شده در حوزه‌ی موسیقی معاصر ایران به شمار آورد.

از آخرین آثار منتشر شده‌ی او نیز "قطره‌های باران" با صدای علیرضا قربانی است که دربرگیرنده‌ی قطعاتی از ساخته‌های او، سهراب و کیخسرو پورناظری بود.

تهمورس پورناظری, کنسرت, تهمورس و ما
آمار بازدید : 1,000
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500