ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 تیر 1394 - ساعت 19:21:29
چاپ خبر

مازیار فلاحی به اروپا می رود

تور موسیقی مازیار فلاحی به زودی در اروپا برگزار می‌شود.

مازیار فلاحی به اروپا می رود

به گزارش هنرآنلاین به نقل از جام جم  مازیار فلاحی به زودی تور موسیقی اروپایی خود را برگزار می‌کند که این خواننده هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری این کنسرت‌هاست. این خواننده 25 سپتامبر (سوم مهر) در شهر مالموی سوئد به روی صحنه خواهد رفت.

فردای آن روز به آلمان سفر می‌کند تا در شهر کلن روی صحنه برود. دوباره به سوئد بازخواهد گشت تا شب 27 سپتامبر در پایتخت این کشور یعنی استکهلم کنسرتی را برگزار کند.

سپس شب 9 اکتبر (17 مهر) در فرانکفورت آلمان اجرا داشته باشد. بعد از آن از آلمان به انگلستان سفر خواهد کرد تا شب 10 اکتبر در لندن کنسرتش را برگزار کند. شب بعد هم به منچستر سفر می کند تا برای ایرانیان مقیم این شهر اجرا کند.

شعار تبلیغاتی این کنسرت ها "عاشقانه ها را پایانی نیست" است. این کنسرت ها شامل شش اجرا در سه کشور مختلف قاره سبز است.

این خواننده با رپرتوار جدید به صحنه می‌رود و قرار است در این کنسرت ها 12 قطعه توسط این خواننده پاپ اجرا شود که نام بعضی از قطعات؛ دلم گرفته، دوستت دارم، عمق احساس، لیلا، فرض محال و.... است.

این خواننده پاپ قطعاتی از آلبوم "لعنت به من" برای مخاطبان اجرا می‌کند. همچنین در این کنسرت قطعات با تنظیم‌های جدید اجرا خواهد شد. ضمن اینکه در میان این قطعات، قطعاتی از آلبوم‌های قبلی این خواننده پاپ نیز اجرا می‌شود.

در این کنسرت‌ها داوود جعفری (آکاردئون)، نوید اسکندر (کیبورد)، سینا کووایی (کیبورد)، ناصر پورحسینی (فلوت)، میلاد جوزی (گیتار باس)، میلاد نودست (گیتار نایلون)، حامد مجیدی (گیتار الکتریک)، شایان مجیدی (گیتار الکتریک)، امین رهنما (کمانچه)،پژمان فرهمند (پرکاشن)، آشور ظفرمرادیان (درامز)، ناصر پورالحسنی و.... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

مازیار فلاحی, تور کنسرت اروپا
آمار بازدید : 1,255
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500