ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 24 تیر 1394 - ساعت 13:43:07
چاپ خبر

اصفهان میزبان گروه کامکارها می‌شود/ آلبوم جدید در راه است

گروه کامکارها 9 مردادماه سال جاری در اصفهان به صحنه می‌رود.

اصفهان میزبان گروه کامکارها می‌شود/ آلبوم جدید در راه است

ارسلان کامکار  در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پس از سال‌های طولانی  ۹ مردادماه سال جاری به همراه گروه کامکارها در اصفهان به اجرای کنسرت خواهیم پراخت.

وی در ادامه افزود: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های گروه کامکار اجرا می‌شود که بخش اول به موسیقی سنتی و بخش دوم به موسیقی کردی اختصاص دارد، همچنین بخشی از این کنسرت به تک‌نوازی کمانچه و عود اختصاص دارد.

این آهنگساز در ادامه تاکید کرد: در این کنسرت نیریز کامکار، هانا کامکار، صبا کامکار، بیژن کامکار، اردشیر کامکار و... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

این آهنگساز در ادامه درباره آلبوم جدید گروه کامکارها گفت: همچنین آلبوم "کوچ بنفشه‌ها" به آهنگسازی هوشنگ کامکار و آواز حمیدرضا نوربخش، مجموعه‌ای شامل ده قطعه است. نام قطعات این اثر آرایش خورشید، چه بگویم، دریا، حلاج، کوچ بنفشه‌ها، پردگیان، پاسخ، رباعی، سوگنامه و در کوچه باغ‌های نیشابور است که برای ارکستر سمفونیک و کُر و بر اشعار استاد شفیعی کدکنی ساخته و تنظیم شده است.

ارسلان کامکار در پایان گفت: صبا کامکار در بخش کُر، حمیدرضا نوربخش را همراهی کرده و دیگر اعضای گروه کامکار‌ها نیز به نوازندگی قطعات پرداخته اند. ضبط قطعات در استودیوی سیاوش و میکس و مسترینگ مجموعه در استودیو بِل انجام شده است. 

گروه کامکارها,کامکارها، اصفهان
آمار بازدید : 1,033
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500