ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 24 تیر 1394 - ساعت 19:19:40
چاپ خبر

کنسرت سینا سرلک با «لوتوس» در عمان/ اجرای تهران مشخص نیست

سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «لوتوس» از برگزاری یک کنسرت موسیقی ایرانی در سالن مسقط کشور عمان به خوانندگی سینا سرلک در شهریور ماه امسال خبر داد.

کنسرت سینا سرلک با «لوتوس» در عمان/ اجرای تهران مشخص نیست

حمید بهروزی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حزئیات این کنسرت ایرانی در کشور عمان گفت: طبق آخرین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته شهریور ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را همراه با گروه «لوتوس» در سالن مسقط کشور عمان برگزار می کنیم که در این کنسرت سینا سرلک خواننده ثابت گروه با ما همراهی خواهد کرد. با توجه به اقامت سینا سرلک در کشور آمریکا در تلاشیم بعد از کنسرت عمان شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم در تالار وحدت نیز کنسرت هایی را برگزار کنیم، اما این اتفاق نیازمند حضور سینا سرلک در ایران است که امیدوارم شرایط وی برای حضور در تهران فراهم شود.

وی ادامه داد: در این کنسرت قطعات آلبوم «فرزند ایران» و چند قطعه دیگر از جمله قطعه «ایرانی تبار» و چند اثر بی‌کلام برای مخاطبان کنسرت اجرا می شود. ضمن اینکه عمده آثار انتخاب شده در دو بخش اصفهان و چهارگاه با استفاده از اشعار شاعرانی چون مولانا، فریدون مشیری، اکبر دانش طلب اجرا خواهد شد.

سرپرست گروه «لوتوس» در معرفی نوازندگان کنسرت نیز بیان کرد: نوید دهقان کمانچه، بابک غسالی بربت، علیرضا گران فر سنتور، فرهاد صفری تنبک، شهریار نظری دف، بنده به عنوان نوازنده تار و سینا سرلک خواننده، اعضای گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دهند. البته غیر از این برنامه کنسرت سه نوازی دیگری را پاییز امسال در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهیم کرد در این کنسرت قطعاتی از آلبوم «سفری تا روشنایی» به آهنگسازی من با نوازندگی یاسمین شاه حسینی بربت، کامران منتظری تنبک و نوازندگی تار من برای مخاطبان اجرا می شود.

این هنرمند در توضیح برنامه های دیگر گروه «لوتوس» تاکید کرد: کارهای زیادی برای انجام داریم که بیشتر آنها به نحوه حضور سینا سرلک بستگی دارد و امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود تا او در ایران حضور داشته باشد و ما بتوانیم کارهای بیشتری را چه در زمینه کنسرت و چه در زمینه آلبوم انجام دهیم.

گروه لوتوس, سینا سرلک, عمان
آمار بازدید : 1,092
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500