ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 29 تیر 1394 - ساعت 13:33:01
چاپ خبر

روزبه نعمت‌الهی به چهارگوشه خلیج فارس می‌رود

تور کنسرت‌های روزبه نعمت‌الهی تحت عنوان ˝خلیج فارس˝ در چهارگوشه ایران برگزار می‌شود.

روزبه نعمت‌الهی به چهارگوشه خلیج فارس می‌رود

علی آقایی نسب تهیه‌کننده کنسرت‌های تهران و مدیر برنامه‌های روزبه نعمت الهی با اعلام این خبر گفت: تور کنسرت‌های روزبه نعمت‌الهی با عنوان "خلیج فارس" در انتهای ماه رمضان آغاز می‌شود. اولین کنسرت آن در تاریخ ۲۷ تیرماه در تالار شهر جزیره کیش برگزار خواهد شد و حسین چاوشیان مدیریت هتل صدف اسپانسرینگ این برنامه را عهده‌دار هستند.

وی همچنین اضافه کرد: پس از این کنسرت و در ۲۱ مرداد روزبه نعمت الهی در سالن نژاد فلاح کرج و ۴ شهریور در بندرعباس به روی صحنه خواهد رفت که مدیریت اجرایی گروه بر عهده حمیدرضا عبدی است.

تهیه‌کننده جشنواره نوروزی نارنجستان در سال ۹۴ در ادامه برنامه‌های آتی روزبه نعمت الهی را این‌گونه تشریح کرد: روزبه نعمت الهی همچنین در شهرهای شیراز، اهواز، کرمانشاه، سرعین، اردبیل، گرگان، یزد، بندر انزلی، ساری، ماهشهر و … میزبان مخاطبانش خواهد بود که به زوی تاریخ قطعی آن کنسرت‌ها نیز اطلاع‌رسانی می‌شود. البته این نکته را ذکر کنم در تمام کنسرت‌هایی که برگزار می‌شود روزبه یک اتفاق ویژه را برای مخاطبانش در نظر دارد.

علی آقایی نسب در پایان تأکید کرد پس از این تور سرتاسری، روزبه نعمت الهی شهریورماه بار دیگر در پایتخت کنسرت بزرگی را برگزار می‌کند. 

روزبه نعمت اللهی, کنسرت, خلیج فارس
آمار بازدید : 1,042
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500