ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 30 تیر 1394 - ساعت 12:33:10
چاپ خبر

سالار عقیلی: حضور هنرمندان در ˝خنداونه˝ اتفاق خوبی است/ انتشار 2 آلبوم و آغاز تور کنسرت شهرستان‌ها

سالار عقیلی از انتشار 2 آلبوم و برگزاری تور کنسرت‌های شهرستان با ارکستر ملی ایران خبر داد.

سالار عقیلی: حضور هنرمندان در ˝خنداونه˝ اتفاق خوبی است/ انتشار 2 آلبوم و آغاز تور کنسرت شهرستان‌ها

سالار عقیلی ضمن اعلام انتشار خبر 2 آلبوم همزمان به هنرآنلاین گفت: در حال حاضر 2 آلبوم در دست انتشار دارم که اولین آلبوم با عنوان "قافله سالار عشق" به آهنگسازی مازیار شاهی به یاد استاد محمد لطفی ساخته شده و دومین آلبوم با همکاری جلیل عندلیبی ساخته شده که برای عنوان آن یک سری کاندیدها وجود دارد اما این عناوین هنوز به مرحله انتخاب نهایی نرسیده اند.

وی افزود: همچنین آخرین آلبومم با نام " سر هزار ساله" كاری از گروه موسیقی "بال‌وشان" با آهنگسازی كیوان كیانیان و آواز بنده چند ماه پیش توسط موسسه ایرانگام منتشر شد.

عقیلی درباره جزئیات این اثر خود که  اردیبهشت ماه امسال روانه بازار موسیقی شده، گفت: این آلبوم شامل 9 قطعه از جمله پرده‌ی بی‌پرده (مولانا)، رندانِ بی‌سامان (حافظ)، عیش مدام (حافظ)، تك‌نوازی عود (شهرام غلامی)، طالع اگر مدد دهد (حافظ)، دوش چه خورده‌ای دلا (مولانا)، تك‌نوازی تنبور (كیوان كیانیان)، بار دگر آن مست (ساز و آواز) و سروش (كیوان كیانیان) است و در "سر هزار ساله" شهرام غلامی (عود)، نوید دهقان (كمانچه)، حسین رضایی‌نیا (دف)، همایون نصیری (دوم‌دوم و دایره)، افشین هنرور (كوزه، تنبك) ، فرهاد اسدی (دایره) و كیوان كیانیان (تنبور) نواخته‌اند و كیمیا كیانیان، بنفشه فرهمند، امیر تفتی و سهراب سپهری نیز به عنوان گروه كر در این اثر حضور دارند.

وی در ادامه درباره تور کنسرت‌های شهرستان هم بیان کرد: درصدد هستیم تا تور کنسرت‌های شهرستان ارکستر ملی را آغاز کنیم اما هنوز قطعی نشده است، جدای از ارکستر ملی تور کنسرت‌های بنده و گروهم بزودی در شهر نیشابور و اصفهان برگزار خواهد شد.

خواننده قطعه "خوشه چین" در پایان درباره حضور در برنامه "خندوانه گفت: رامبد جوان یکی از دوستان خوب من است که قابلیت‌های زیادی در زمینه کارگردانی، بازیگری و مجری‌گری دارد، چندین بار "خنداونه" را در منزل مشاهده کرده بودم و محتوای آن به دلم نشست به همین خاطر زمانی که آقای جوان از بنده برای حضور در این برنامه دعوت کردند با کمال میل پذیرفتم. البته من اولین هنرمند این برنامه نیستم و تا به امروز "خندوانه" شاهد حضور تعداد زیادی از اهالی هنر بوده که این اتفاق خوبی است.

سالار عقیلی, خندوانه
آمار بازدید : 1,149
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500