ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 4 مرداد 1394 - ساعت 12:35:28
چاپ خبر

آلبوم جدید «محمد علیزاده» بعد از محرم و صفر منتشر می‌شود

«محمد علیزاده» که در ماه‌های اخیر یکی از فعال‌ترین خوانندگان پاپ در زمینه برگزاری کنسرت بوده، این روزها همراه با گروهش برای برگزاری تور کنسرت‌هایش به شهرهای مختلف کشور سفر می‌کند. کنسرت اخیر او در شهر «تبریز» با استقبال کم‌سابقه‌ای از سوی آذری‌ها روبرو شده و برنامه‌ او برای هشتمین سانس متوالی نیز تمدید شد. این خواننده سرشناس 28، 29، 30 و 31 تیر ماه، هر شب دو سانس در تالار پتروشیمی تبریز روی استیج رفت.

آلبوم جدید «محمد علیزاده» بعد از محرم و صفر منتشر می‌شود

 این خواننده و آهنگساز در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» در خصوص آلبوم جدیدش گفت: «این آلبوم بین 10 تا 12 قطعه دارد و هنوز نام آن قطعی نشده است.» 
او درباره همکارانش در این اثر گفت: «در آلبوم جدیدم، «محمد کاظمی» ترانه دو قطعه را سروده که قطعات سوژه‌‌داری هستند. «مهرزاد امیرخانی» و خودم هم دیگر ترانه‌ها را سروده‌ایم. بیشتر ملودی‌ها را خودم ساخته‌ام و «میلاد ترابی»، «سینا شعبانخانی» و «امیرعلی بهادری» هم در این بخش همکاری کرده‌اند. تنظیم‌ها هم توسط «میلاد ترابی»، «معین راهبر» و «مهران خالصی» انجام شده است.»
این خواننده که قطعه «همینه که هست» با صدای او اخیراً مورد توجه مخاطبین واقع شده، درباره زمان انتشار آلبوم جدیدش گفت: «به امید خدا این اثر را بعد از ماه‌های محرم و صفر روانه بازار می‌کنیم. تا آن زمان دو قطعه را منتشر خواهیم کرد که یکی در روزهای پیشِ رو و دیگری در قالب تیتراژ منتشر خواهد شد.»

محمد علیزاده, آلبوم جدید
آمار بازدید : 1,246
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500