ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 4 مرداد 1394 - ساعت 12:44:25
چاپ خبر

حضور پررنگ اهالی موسیقی پاپ و سنتی در تولید مستندی با مضمون دفاع مقدس

همصدایی «فریدون آسرایی» و «مانی رهنما» با موسیقی «بهروز صفاریان» در یک تیتراژ تلویزیونی

تیتراژ ابتدایی و پایانی مستند «دانه‌های انار» با صدای چهار خواننده موسیقی سنتی و پاپ و همکاری موزیسین‌های مطرح شنیده می شود.

همصدایی «فریدون آسرایی» و «مانی رهنما» با موسیقی «بهروز صفاریان» در یک تیتراژ تلویزیونی

«مانی رهنما» و «فریدون آسرایی» برای اولین بار در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و با موسیقی «بهروز صفاریان» تیتراژ پایانی این مستند را اجرا کرده‌اند. «حجت اشرف‌زاده» و «اشکان کمانگری» خوانندگان تیتراژ پایانی به آهنگسازی «امیرحسین سمیعی» هستند. ترانه هر دو تیتراژ مستند دانه‌های انار هم توسط «احمد امیرخلیلی» سروده شده است.  امیرحسین سمیعی عهده‌دار ساخت موسیقی متن بوده و «بهزاد عبدی» هم به عنوان مشاور با این پروژه همکاری کرده است.

مستند بیست قسمتی دانه‌های انار از هشتم مردادماه در کنداکتور پخش شبکه دوم سیما قرار می‌گیرد. این مجموعه نگاهی متفاوت نسبت به جنگ تحمیلی دارد و زندگی فرزندان موفق و شاخص شهدای دفاع مقدس را بررسی می کند. اشکان کمانگری، خواننده جوان موسیقی سنتی، هم که از خانواده شهدا است و سوژه یکی از قسمت‌های این مستند خواهد بود. گفتنی‌ست که دانه‌های انار توسط کانون همبستگی فرزندان شاهد(کهف شاهد) تهیه و آماده پخش شده است.

قطعاتی که با صدای فریدون آسرایی، مانی رهنما، حجت اشرف زاده و اشکان کمانگری برای این مستند تهیه شده به زودی و به صورت اختصاصی از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

مانی رهنما, فریدون آسرایی,مستند «دانه‌های انار»
آمار بازدید : 1,179
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500