ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 5 مرداد 1394 - ساعت 00:24:53
چاپ خبر

مدیرعامل ایران گام پاسخ می‌دهد:

از انتشار آلبوم تصویری همایون شجریان تا کنسرت‌های علیزاده و سون

صدرالدین حسین‌خانی درباره برنامه‌های محمد علیزاده، گروه سون و همچنین آلبوم‌های در دست انتشار شرکت ایران گام خبر داد.

از انتشار آلبوم تصویری همایون شجریان تا کنسرت‌های علیزاده و سون

صدرالدین حسین‌خانی مدیرعامل شرکت ایران گام درباره برنامه‌های آتی خواننده‌های خود به هنرآنلاین گفت: تور کنسرت‌های گروه سون چند روز پیش از شهر بندرعباس آغاز شده و در شهرهایی چون انزلی، زنجان، بجنورد، آستارا، رشت، خرم آباد و در آخر تهران هم برگزار خواهد شد اما هنوز مجوز اماکن شهرهایی که گفتم اعلام نشده است.

حسین‌خانی ادامه داد: آلبوم گروه سون هم قرار بود تا بعد از پایان ماه مبارک رمضان منتشر شود اما هنوز مراحل تولید را به صورت کامل سپری نکرده است و این آلبوم هنوز برای تکمیل نیازمند زمان است.

این تهیه‌کننده موسیقی درباره برنامه‌های محمد علیزاده هم گفت: او هم مدتی است تور کنسرت‌های شهرستان خود را به مدت 8 شب متوالی در تبریز روی صحنه برده و بعد از این شهر به خرم‌آباد، بجنورد، اصفهان، سمنان، کرج، شاندیز مشهد و همچنین تهران برای اجرای برنامه سفر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اوایل شهریور یعنی درست از تاریخ دوم شهریورماه سال جاری سریالی از شبکه سوم سیما با صدای این خواننده منتشر و پخش خواهد شد، علیزاده یک سینگل تراک دیگری را هم تا اواخر تابستان امسال منتشر خواهد کرد. آلبوم این خواننده هم مراحل پایانی خود را سپری کرده و بعد از تکمیل شدن وارد بازار خواهد شد.

حسین‌خانی در پایان درباره آثار در مرحله انتشار هم گفت: چندین آلبوم در دست انتشار داریم که آثاری از حمید متبسم و سالار عقیلی هستند علاوه بر این کارها یک آلبوم تصویری از همایون شجریان شامل کنسرت‌های "آیینه‌ها" و "خداوند اسرار" است که تاریخ دقیق پخش این آلیوم‌ها هنوز مشخص نیست.

صدر الدین حسین‌خانی, محمد علیزاده, گروه سون, ایران گام
آمار بازدید : 1,326
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500