ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 5 مرداد 1394 - ساعت 14:13:28
چاپ خبر

داوری اولیه نهمین جشنواره موسیقی جوان آغاز شد

داوری اولیه نهمین جشنواره موسیقی جوان از روز گذشته با حضور اساتید برجسته موسیقی آغاز شده است.

داوری اولیه نهمین جشنواره موسیقی جوان آغاز شد

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین جشنواره موسیقی جوان، آخر تیرماه به پایان رسید و از روز گذشته 4 مردادماه نیز داوری اولیه این جشنواره آغاز شده است.

در این دوره اساتید برجسته موسیقی ایران در قالب هیاتهای مختلف، آثار رسیده به این جشنواره را بازبینی و با نظر كارشناسانه ، هنرجویان نوجوان و جوان را برای حضور در مرحله نهایی انتخاب می كنند.

نهمین جشنوارۀ موسیقی جوان در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران و موسیقی کلاسیک به دبیری هومان اسعدی برگزار خواهد شد. در بخش موسیقی دستگاهی ایران خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، سه‌تار، سنتور، کمانچه، نی، عود، قانون و تنبک؛ در بخش موسیقی نواحی ایران خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی (سازهای خانوادۀ دوتار، تنبور، رباب، تار آذری، ساز عاشقی، بینجو، کمانچه، قیچک)، سازهای بادی (سازهای خانوادۀ نی، سرنا، کرنا، بالابان، نرمه‌نای، دوزله، نی‌انبان، نی‌جفتی) و سازهای کوبه‌ای (سازهای خانوادۀ دف، دایره، دهل، نقاره)؛ و در بخش موسیقی کلاسیک نوازندگان سازهای پیانو، ویلن، ویولا، ویلنسل، فلوت، ابوا، کلارینت، ترومبون، ترومپت، هورن و گیتار کلاسیک به رقابت خواهند پرداخت.

نهمین جشنواره موسیقی جوان شهریورماه امسال در تهران برگزار می شود.

جشنواره موسیقی جوان
آمار بازدید : 925
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500