ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 5 مرداد 1394 - ساعت 14:16:26
چاپ خبر

دوست داریم خوانندگان زیرزمینی روی زمین فعالیت کنند

سخنگوی وزارت ارشاد درباره برگزاری جشنواره موسیقی فجر توسط خانه موسیقی علیر‌غم غیرقانونی بودن گفت: در این موضوع صنوف مقدمند و قطعا خانه هایی چون خانه هنرمندان و موسیقی در اولویتند.

دوست داریم خوانندگان زیرزمینی روی زمین فعالیت کنند

حسین نوش آبادی در نشست خبری با خبرنگاران در سالن شورای فرهنگ عمومی در پاسخ به سوال دیگر فارس با این موضوع که خانه موسیقی فعالیتی غیر قانونی دارد چرا که هیات مدیره آن هم به دلیل انتخابات غیر قانونی فعالیت دارد و اعتراض‌هایی را شاهدیم اما چرا ارشاد بودجه دولت را برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر به خانه موسیقی داده است؟ بیان داشت: در این موضوع صنوف مقدمند و قطعا خانه هایی چون خانه هنرمندان و موسیقی در اولویتند. این واسپاری هم به خانه موسیقی داده شد تا دولت کمتر درگیر کارهای اجرایی شود و به حوزه نظارت بپردازد.
وی ادامه داد: در این موضوع صنوف مقدم هستند خانه موسیقی هم مسئولیت اجرای جشنواره فجر را در راستای سیاستهای کلی دولت و ارشاد دارد.
وی در ادامه به مسئله برگزاری کنسرت‌ها پرداخت و گفت: وزیر ارشاد با وزیر کشور برای هماهنگی در موضوع کنسرتها جلساتی داشته است. هماهنگی ها صورت گرفته، بخشنامه‌ های وزیر کشور به فرمانداری ها و استانداری ها صادر شده تا تا حقی که بر برنامه های هنری استانهاست صورت گیرد. با نیروهای انتظامی نشست‌هایی داشتیم و شیوه نامه تدوین شده و در شرف امضا است.
سخنگوی ارشاد درباره گزینه ریاست دفتر موسیقی پس از استعفای پیرزو ارجمند گفت: گزینه دفتر موسیقی نهایی نشده و در آینده نزدیک اطلاع رسانی صورت می‌گیرد. گزینه ها در حال بررسی است قطعا شخصیت‌های مناسب دیگری برای خالی نبودن این کرسی داریم.
وی در باره خواننده زیر زمینی که این روزها آهنگی درباره انرژی هسته ای منتشر کرده گفت: ما دوست داریم خوانندگان به تعبیری زیرزمینی کارشان قانونمند یاشد و روی زمین فعالیت کنند. تا الان هیچ مجوزی به او یا افراد مشابه داده نشده است صلاحیت عمومی این افراد باید مورد بررسی نهادهای دی ربط قرار گیرد ما هم نظارت محتوایی خواهیم داشت. رویکرد ما برای فاصله این افزاد از گذشته مثبت است. باب ورود صحیح به عرصه هنر برای همه باز است.

سخنگوی وزارت ارشاد,خوانندگان زیرزمینی
آمار بازدید : 943
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500