ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 5 مرداد 1394 - ساعت 14:16:26
چاپ خبر

همراه با خواننده آلبوم 94 در تور آمریکا

بنیامین در سالن نوکیا روی صحنه رفت

خواننده آلبوم «94» شب گذشته در سالن نوکیا (NOKIA THEATER) روی صحنه رفت.

بنیامین در سالن نوکیا روی صحنه رفت

به گزارش «موسیقی ما»، بنیامین بهادری شب گذشته در حالی در این سالن به اجرای برنامه پرداخت که «سلیم احمدی» (مدیر برنامه های گروه بنیامین موزیک) از به فروش رفتن بیش از شش هزار بلیت دراین کنسرت خبر داد.

احمدی در این باره در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «این سالن قابلیت افزایش تعداد صندلی را دارد و بسته به میزان استقبال از یک کنسرت می شود حتی تا بیش از شش هزار و پانصد نفر را در آن جا داد. خوشبختانه استقبال از بنیامین جوری بود که سالن نهایت گنجایش خود را هم در اختیار ما گذاشت و این کنسرت سه ساعته با حضور بیش از شش هزار و پانصد نفر روی صحنه رفت.»

علاوه بر قطعات آلبوم های قبلی این خواننده، بنیامین و گروهش در این اجرا قطعات شماره 3 و 7 آلبوم «94» را هم در این کنسرت اجرا کردند.

مقصد بعدی بنیامین بهادری برای ادامه تور کنسرت‌هایش، شهر شیکاگو است. بنیامین بهادری در تور کنسرت‌هایش 13 اجرا در امریکا و 2 اجرا در کانادا دارد. لس‌آنجلس، سن‌خوزه، اورنج‌کنتی، سیاتل، دالاس، فینیکس، پورتلند، نیویورک، واشنگتن‌دی‌سی، هیوستون، تورنتو و ونکوور، شهرهایی هستند که بنیامین و گروهش قرار است اجراهایی را در آنها روی صحنه ببرند.

علی منصوری تنها عضوی گروه بنیامین موزیک است که در این سفر بنیامین را همراهی می کند و بقیه اعضای گروه این خواننده نوازنده های خارجی هستند که پس از چند جلسه تمرین، در کنار این خواننده ساز می زنند.

در تنها تصویری که از این کنسرت منتشر شده، بنیامین با کت و شلوار و کتانی سفید رنگ روی صحنه ظاهر شده است که این سبک و مدل لباس پوشیدن این خواننده در نوع خود عجیب و جالب توجه بود.

بنیامین بهادری, کنسرت, لس آنجلس
آمار بازدید : 1,298
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500