ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - ساعت 11:42:41
چاپ خبر

کنسرت گروه موسیقی ˝برافشان˝ در نیاوران

گروه موسیقی ˝برافشان˝ به آهنگسازی هامان خلیلی و خوانندگی غلامرضا رضایی 8 و 10 مردادماه در دستگاه همایون و دستگاه شور در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به استقبال علاقمندان به موسیقی ایرانی می‌رود.

کنسرت گروه موسیقی ˝برافشان˝ در نیاوران

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران این کنسرت در دو بخش اجرا خواهد شد که بخش نخست آن به ساز و آواز در دستگاه شور (آواز بیات ترک) اختصاص دارد و در بخش دوم قطعاتی در دستگاه همایون به آهنگسازی هامان خلیلی اجرا خواهد شد.

نوازندگان گروه برافشان عبارتند از: هوشمند عبادی نی ، فرما موفقی کمانچه، مرجان راغب سنتور، نیره فخری عود، مجید ربیع‌پور دف و دایره، پویا لقایی رباب ، سهیل الله دادیان تنبک ، چکاد فشارکی کمانچه، مهدی درباباری تار ، فرزاد موسوی بم تار و غلامرضا رضایی خواننده.

هامان خلیلی متولد 1365 در شهرستان سواد کوه موسیقی را در سنین کودکی و نزد مسعود خلیلی و جلال حیدری فراگرفت. وی به منظور تکمیل آموخته‌های خود دوره‌های ریتم ادواری، تحلیل ردیف و بداهه نوازی را نزد استاد محمد رضا لطفی گذراند و پس از آن تدریس در مکتب خانه میرزا عبدالله را آغاز نمود. وی برگزاری چندین کنسرت داخلی را در کارنامه هنری خود دارد .

کنسرت گروه موسیقی "برافشان" 8 و 10 مرداد ماه ساعت 21 در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقمندان جهت تهیه بلیت این اجرا می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

گروه موسیقی ˝برافشان˝,
آمار بازدید : 1,010
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500