ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - ساعت 11:47:43
چاپ خبر

برپایی کنسرتی ایرانی - تونسی در فستیوال «کَرتاژ»

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی برای شرکت در فستیوال موسیقی «کَرتاژ» به منظور اجرای دو برنامه زنده موسیقایی عازم کشور تونس شد.

برپایی کنسرتی ایرانی - تونسی در فستیوال «کَرتاژ»

محمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در اینباره گفت: خوشبختانه با توجه به اجرای موفقیت آمیزی که سال گذشته در این فستیوال داشتیم مسوولان برگزاری این فستیوال معتبر موسیقی از بنده دعوت کردند که در این دوره نیز برای اجرای دو برنامه موسیقایی حضور داشته باشم. بر این اساس فردا پنجشنبه هشتم مرداد ماه به اتفاق جَسِر (یاسر) حاج یوسف از آهنگسازان مطرح تونسی کنسرتی را برگزار می کنیم که این رپرتوار به دلیل اهمیتی که دارد از سه شبکه تلویزیونی کشور تونس به طور مستقیم پخش خواهد شد و من مفتخرم که به نمایندگی از کشورمان در این برنامه موسیقایی حضور دارم.

وی ادامه داد: بعد از اجرای این برنامه به فاصله 10 روز همراه با گروهی که در آن حضور دارم کنسرت دیگری را نیز برگزار می کنیم که در این برنامه زنده موسیقایی سینا جهان آبادی، آزاد میرزا پور، حسین رضایی نیا و علی رحیمی به عنوان نوازنده حضور خواهند داشت. البته من در سال گذشته به همراه عالیم قاسم اف کنسرتی را در این فستیوال اجرا کردیم که خوشبختانه این برنامه زنده موسیقایی نیز با استقبال مخاطبان روبه روه خواهد شد.

این خواننده موسیقی ایرانی که اخیرا به جمع تهیه کنندگان و ناشران آثار موسیقایی پیوسته است، از انتشار آلبوم موسیقی کنسرتِ «عبور» به آهنگسازی علی قمصری خبر داد و گفت: در این آلبوم موسیقایی تصویری که کنسرت آن چندی پیش در تالار وحدت تهران برگزار شده بود قطعات «کم حوصله ها» با شعر فاضل نظری، «اجاق لحظه ها» با شعر محمد علی بهمنی، «هرچه می خواهی بگو» با شعر مهرداد اوستا، «دست ناپیدا» با شعر شفیعی کدکنی، «چه نزدیک» با شعر مولانا به مخاطبان ارائه می شود که نوازندگان صاحب نامی چون میثم مروستی، پدرام فریوسفی، علی جعفری پویان، آتنا اشتیاقی، کامران منتظری به عنوان نوازنده در آن حضور دارند.

محمد معتمدی,کَرتاژ, تونس
آمار بازدید : 1,080
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500