ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - ساعت 12:16:20
چاپ خبر

هفته دوم از مرداد ماه سال جاری

علیرضا وکیلی منش با گروه «بنان» به روی صحنه می رود

کنسرت گروه موسیقی «بنان» به خوانندگی «علیرضا وکیلی منش» در روزهای آغازین از هفتهء دوم مرداد ماه سال جاری، در «کانون شهید کافی» تهران به روی صحنه می رود.

علیرضا وکیلی منش با گروه «بنان» به روی صحنه می رود

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در ساعت ۲۱ از دو تاریخ ۸ و ۹ مرداد ماه سال جاری در «کانون شهید کافی» به اجرا در می آید و هنرمندان مجموعه در دو بخش به اجرای  قطعات می پردازند. بخش اول این کنسرت در دستگاه افشاری و بخش دوم در دستگاه سه گاه با ساخته هایی از «عارف»، «مجید وطنیان»، «سیاوش برهانی» و … تقدیم مخاطبان می گردد. در هر دو قسمت ساز و آوازهایی کامل بر روی اشعار «سعدی شیرازی» و «رهی معیری» اجرا می گردد و خاتمهء کار نیز تصنیف «افتخار آفاق» می باشد که به استاد «محمدرضا شجریان» تقدیم می شود.

مسعود آرامش (سنتور)، سیاوش برهانی (تار)، مهرداد ناصحی (کمانچه)، مجید وطنیان (دف و نی)، بهنام معیریان (عود)، حمید قنبری (تنبک و سازهای کوبه ای) در این اجرا آواز وکیلی منش را همراهی می کنند.

شایان ذکر است که علیرضا وکیلی منش زادهء ۱۳۶۱ در یبارک شهریار است، وی از کودکی نزد پدر بزرگوارش مقدمات آواز را فرا گرفت، آواز افشاری را در مرکز حفظ و اشاعهء موسیقی نزد استاد کریم صالح عظیمی، اتمام دورهء کامل ردیف آوازی را نزد مرحوم استاد سید نورالدین رضوی سروستانی، دورهء صداسازی را نزد استاد حمیدرضا نوربخش و در نهایت به مدت پنج سال از محضر استاد «محمدرضا شجریان» بهره جسته است که هم اکنون نیز این کارگاه آواز ادامه دارد. این آواز خوان موسیقی ایرانی تا به امروز اجرای کنسرت در داخل کشور از جمله تالار وحدت، رودکی، ایوان شمس و شهرهای شیراز  یزد، همدان، تبریز، اصفهان و کرمان و اجرای کنسرت و حضور در فستیوال های خارجی از جمله کشور های فرانسه، چین، الجزایر، روسیه، چک، اتریش، قطر، مالزی، ترکیه، بلغارستان و کویت و همچنین همکاری با گروه های ارکستر موسیقی ملی به رهبری همایون رحیمیان، ارکستر سمفونیک صدا و سیما به رهبری مرحوم محمد بیگلری پور، ارکستر مجلسی به رهبری نادر مشایخی، گروه های جوان محمد علی کیانی نژاد، مهتاب رو، نوای مخالف، نغمه ساز، آفرینش، ماهان، سپید و سیاه، ایل و بنان را بر عهده داشته است. وی همچنین خوانندگی در موسیقی فیلم های سینمایی پسر مریم (حمید جبلی)، و سریال قفسی برای پرواز (محصول شبکه یک سیما) به آهنگسازی دکتر پیروز ارجمند، مستند ایران (محصول شیبکه یک سیما) به آهنگسازی صادق چراغی، حضور در آلبوم خطبه خوانِ رستاخیز دکتر «پیروز ارجمند» را در کارنامهء هنری خود ثبت نموده است.

علاقه مندان برای تهیهء بلیط این کنسرت می توانند از طریق سامانهء  iransorna.com  اقدام نمایند.

گروه موسیقی بنان,علیرضا وکیلی منش
آمار بازدید : 1,676
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500