ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - ساعت 12:16:20
چاپ خبر

اواسط شهریور ماه سال جاری

کنسرت موسیقی تلفیقی گروه «مکنون» در رشت برگزار می شود

کنسرت موسیقی تلفیقی گروه «مکنون» اواسط شهریور ماه ۹۴ در گلسار شهر رشت به اجرا در می آید.

کنسرت موسیقی تلفیقی گروه «مکنون» در رشت برگزار می شود

 به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در روزهای ۱۲ و۱۳ شهریور ماه سال جاری، به همت موسسه فرهنگی و هنری «تدبیر و امید» و با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در «سالن اجتماعات پهلوان نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام» برگزار می شود.

حمید سماعی (سرپرست و آهنگساز- تار و سه تار)، ماکان مدبری (خواننده)، سحر زیبایی (هم خوان)، سحاب تربتی (تنبک ، ادو ، داربوکا)، روزبه زرعی  (طبلا ، پنداریک ، دف)، رامتین ربن شه (کاخن ، پنداریک ، تنبک)، کامیار عبدی (درامز)، آرمان تیرماهی (گیتار باس)، مانی فلک انگیز (گیتار الکتریک)، محسن مهاجر (هارمونیکا)، آیدین ترکیان (کمانچه)، رشید رشیدپور (سینتی سایزر و همخوان)، کیانوش صداقت (ویولن) و محمود فرضی نژاد (آواز محلی) هنرمندان گروه «مکنون» در کنسرت شهریور ماه میباشند.

«مکنون» گروهی است به سرپرستی و آهنگسازی «حمید سماعی» که از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۹۰ اولین اجرای رسمی خود را در رشت بروی صحنه برد. این گروه با سبک «فیوژن» و ترکیبی خاص و نو، چه از لحاظ سازی و چه از لحاظ صدا دهی فعالیت خود را شروع کرد و با  گرایشات موسیقی پیشرفته و استفاده از تم های فولکلور به شکل مدرن (progressive and neofolk) امضای مخصوص خود را به روی قطعاتش حک کرد. مکنون در حال حاضر به کاملترین فرم خود رسیده و با بهره گیری از نوازندگان حرفه ای، سورپرایزهای زیادی را در این اجرا برای اهالی موسیقی به ارمغان خواهد آورد. فیلم این کنسرت حتما در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت و همچنین به زودی آلبوم رسمی گروه «مکنون» به دوستداران موسیقی ارایه خواهد شد.

شایان ذکر است که علاقمندان برای شرکت در این کنسرت و تهیه بلیت اینترنتی می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

گروه «مکنون», کنسرت موسیقی تلفیقی
آمار بازدید : 1,246
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500