ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 - ساعت 12:19:47
چاپ خبر

مختاباد اظهارات علی رهبری را تکذیب کرد

رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران به اظهارات روز گذشته مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران درباره حضور وی در وین و دعوت از ارکستر فیلارمونیک وین، پاسخ داد.

مختاباد اظهارات علی رهبری را تکذیب کرد

عبدالحسین مختاباد در گفتگو با خبرنگار مهر این موضوع که نقل شده وی از ارکستر فیلارمونیک وین برای اجرا در ایران دعوت کرده است تکذیب کرد و گفت:‌ من اصلا قرار نبود برای دعوت از هیچ ارکستری به اتریش سفر بکنم. سفر و بازدید من صرفا برای دیدن سالن ها و تالارهای هنری این کشور بود.

رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران در پایان تصریح کرد: من اعتبارم را از همکاری و برگزاری کنسرت با هنرمندانی چون استاد جلیل شهناز دارم و دنبال اجرای کنسرت با گروه ها و ارکسترهای خارجی به منظور کسب اعتبار نیستم.

علی رهبری مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران سه شنبه ششم مرداد ماه در حاشیه تازه‌ترین نشست خبری خود در پاسخ به اینکه آیا از رایزنی عبدالحسین مختاباد برای دعوت از ارکستر وین خبر دارد یا خیر؟ تصریح کرد: «اینجا شهر فرنگ است. البته که هر کسی در این شهر فرنگ کار مثبتی انجام دهد، عیب ندارد، اما این غیرحرفه‌ای است که بدون هماهنگی مدیران ارکستر سمفونیک تهران چنین کاری انجام پذیرد. من آقای مختاباد را زیاد نمی‌شناسم، اما این را باید از ایشان بپرسید که سراغ ارکستر سمفونیک وین رفتن یعنی چه؟ به نظر من این کارها بیخود است و اصلاً سودی برای مجموعه‌های موسیقی ما ندارد. بهتر است آقایان چنین کارهایی را تعطیل کنند. من لازم است در اینجا به یک نکته نیز اشاره کنم. اینکه کسانی که در گذشته‌های دور دائم در مصاحبه در رسانه‌ها می‌گفتند چرا ارکسترها بسته هستند، در این مدت حتی یک بار هم برای دیدن کنسرت ما به تالار وحدت نیامدند. بنابراین بهتر است از این دوستان پرسید چه انگیزه‌ای از این کارها دارند که می‌خواهند بروند آنجا و گروهی را دعوت کنند.»

عبدالحسین مختاباد, علی رهبری, ارکستر سمفونیک تهران
آمار بازدید : 1,063
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500