ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 10 مرداد 1394 - ساعت 21:05:29
چاپ خبر

پیانونوازی برای هفت دستگاه/ نوازنده ایرانی به بلغارستان می رود

سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز پیانو در تدارک تولید و ضبط آلبومی برگرفته از هفت دستگاه موسیقی ایرانی و تصانیف خاطره انگیز با محوریت ساز پیانو است.

پیانونوازی برای هفت دستگاه/ نوازنده ایرانی به بلغارستان می رود

سامان احتشامی در گفتگو با خبرنگار مهر و در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: هم اکنون مشغول برنامه ریزی و ضبط آثاری برای تکنوازی پیانو هستم که برگرفته از هفت دستگاه موسیقی ایرانی و برداشت هایی که خودم در این حوزه داشته ام، است. من در این آلبوم تلاش دارم با استفاده از نمونه های ملودی ها و تصانیفی که مردم آن را در کوچه و خیابان زمزمه می کنند آثاری را خلق کنم که بتواند یاد و خاطره این آثار ماندگار موسیقی ایرانی را زنده کند.

وی ادامه داد: ایده تولید چنین آلبومی مربوط به هنگامی بود که آوایی را براساس دستگاه همایون زمزمه می کردم و به فکرم رسید تا آلبومی را بر اساس هفت دستگاه موسیقی ایرانی تولید کنم و مطمئن باشید اولین قطعه این آلبوم با همین دستگاه همایون آغاز خواهد شد.

احتشامی عنوان کرد: امیدوارم حالا که یک ایده کوچک قرار است تبدیل به یک اثر موسیقایی شود بتوانم آن را به بهترین شکل ممکن ارائه دهم.

این نوازنده پیانو با اشاره به فعالیت های دیگر خود در عرصه موسیقی گفت: متاسفانه به دلیل شرایط بسیار نابسامانی که بر بازار فروش محصولات موسیقایی حاکم است اصلا تمایلی برای انتشار آلبوم جدید ندارم. گرچه هم اکنون آلبوم هایی برگرفته از مجموعه موسیقی فیلم هایی که به عنوان آهنگساز حضور داشتم، مجموعه ای برگرفته از شعرهای سعدی با دکلمه ژاله صادقیان و آلبوم «ملودیکافه» مجوزهای لازم را هم از دفتر موسیقی وزارت ارشاد گرفته اند، اما به دلیل همین نابسامانی ها اصلا تمایلی برای انتشار ندارم و ترجیح می دهم بعد از بهبود وضعیت نسبت به منتشر کردن آن اقدام کنم.

احتشامی در پایان بیان کرد: قرار بر این است که در پروژه جدید نمایشی محمد رحمانیان به عنوان آهنگساز حضور داشته باشم اما چون هنوز مجوز اطلاع رسانی درباره این نمایش را از آقای رحمانیان دریافت نکرده ام درباره جزییات آن صحبت نمی کنم. البته به زودی نیز برای یک سفر کاری به کشور بلغارستان می روم که به زودی جزییات این سفر کاری را نیز اعلام خواهم کرد.

سامان احتشامی,
آمار بازدید : 1,126
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500