ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 11 مرداد 1394 - ساعت 23:39:37
چاپ خبر

آهنگساز فیلم دوران عاشقی:

در «دوران عاشقی» به موسیقی مینیمال رسیدم

فیلم دوران عاشقی که به کارگردانی علیرضا رئیسیان که به تازگی اکران آن آغاز شده است، از فیلم هایی است که در جشنواره فجر مورد توجه و اقبال زیادی از سومی منتقدان و مردم قرار گرفت و در 10 بخش کاندیدا دریافت سیمرغ شد و توانست در بخش بهترین فیلمبرداری و بهترین فیلمنامه برنده سیمرغ شد.

در «دوران عاشقی» به موسیقی مینیمال رسیدم

 همچنین موسیقی متن این فیلم نیز جزو کاندیداهای دریافت سیمرغ بود که در همان زمان توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد.

ستار اورکی، آهنگساز فیلم  درباره موسیقی دوران عاشقی نیز گفت: موسیقی این فیلم در دوران اکران آن در جشنواره فجر بسیار مطرح بود، این فیلم در ۱۰ رشته کاندید شد و یکی از آنها نیز همین موسیقی بود، در فیلم شهر امسال هم به عنوان تنها موسیقی انتخاب شده بود و تمام منتقدان از موسیقی این فیلم بسیار نوشتند، و اینکه بهترین موسیقی فیلم است و اینکه بخت سیمرغ داشت، که متاسفانه به این هدف نایل نشد. به هرحال جریاناتی هست بین داوری ها و همیشه ممکن است با ذائقه افرادی که کار می کنند جور درنیاید، به هر حالی موسیقی بود که خیلی مورد توجه منتقدان و همینطور مردم عادی بود.

این آهنگساز درباره تجربه کار با علیرضا رئیسیان نیز گفت: خدا را شکر تجربه با کارگردان تجربه خیلی خوبی بود،‌ آقای رئیسیان از آن دسته کارگردانانی است که موسیقی را می شناسد، و درکش از موسیقی خیلی خوب است، و جدا از درکی که خیلی ها ممکن است داشته باشند، آهنگسازها را می شناسد، آهنگسازهای دوران کلاسیک و ...، موسیقی های خوبی که در این یک قرن ایجاد شده را خیلی خوب می شناسد، و ما هم توانستیم به یک تعاملی برسیم و خوشبختانه نتیجه هم خوب درآمد.
وی در پایان افزود: من سعی کرده‌ام در این فیلم به موسیقی مینیمالی برسم که در بازی بازیگران فیلم تنیده شود، لحظات زیادی با آقای رئیسیان پای پیانو نشستم تا درنهایت موسیقی این کار شکل گرفت.

«دوران عاشقی»,
آمار بازدید : 1,701
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500