ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 11 مرداد 1394 - ساعت 23:59:13
چاپ خبر

"الکساندر رودین" به ایران آمد

"الکساندر رودین" نوزانده بین المللی ویلن سل امروز به ایران آمد و پس از یک استراحت کوتاه، تمرین خود را راس ساعت 19 به همراه "بهنام ابوالقاسم" در تالار رودکی آغاز خواهد کرد.

"الکساندر رودین" به ایران آمد

به گزارش ایسکانیوز؛ "الکساندر رودین" نوازنده مطرح و چیره دست ویلن سل به ایران آمد.
این نوازنده در این هفته چهار شب روی استیج تالار رودکی و تالار وحدت می رود. وی در دو شب اول تالار رودکی، رسیتال ویلن سل خود را به همراه "بهنام ابوالقاسم" اجرا خواهد کرد و در دوشب پایانی به همراه ارکستر سمفونیک تهران به مدیریت هنری و رهبری "علی رهبری" به عنوان سولیست ویلن سل حضور خواهد داشت.
وی امروز بعد از ظهر اولین جلسه تمرین خود را ساعت 19 به همراه "بهنام ابوالقاسم" آغاز خواهد کرد.
رودین در دو شب اول قصد دارد قطعاتی چون سوئیت برای ویلن سل (سولو)، پارتیتا برای پیانو (سولو پیانو) از ساخته های باخ، چاییک ملودی، پتزو واپریچیوسو، روندو کاپریچیوسو ساخته "سن سان" و واریاسیون داویدوف در تم روسی را اجرا کند.
"الکساندر رودین" مدرک موسیقی خود را از دانشگاه موسیقی جنسینز مسکو به سال 1989 دریافت کرده است. وی تحصیلات عالی خود را در کنسرواتوار مسکو دنبال کرده و در سال 1989 از آن فارغ التحصیل شده است.
از رودین تا به امروز بیش از 30 لوح فشرده منتشر شده است و در حال حاضر مدیر هنری و رهبر ارکستر ویوا موسیقی و ارکستر مجلسی است.
گفتنی است "الکساندر رودین" نوازنده مطرح و بین المللی ویلن سل در روزهای 12 و 13 مرداد ماه در تالار رودکی رسیتال ویلن سل خود را اجرا خواهد کرد.
شایان ذکر است برای تهیه بلیط این رسیتال می توان به سایت iranconcert.com مراجعه کرد.

الکساندر رودین
آمار بازدید : 1,026
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500