ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 13 مرداد 1394 - ساعت 10:47:03
چاپ خبر

یاوه‌گویی در مورد روبات‌های تلگرام/ شایعات در مورد روبات‌های تلگرام را باور نکنید!

اخیرا فایلی صوتی در مورد روبات‌های تلگرام در گروه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود که راوی آن در خبری واضح این روبات‌ها را جاسوس معرفی می‌کند و ویژگی‌هایی را برای این روبات‌ها برمی‌شمرد که به واقع تا به امروز هنوز هوش مصنوعی قادر به طراحی این مسائل نیز نشده است.

یاوه‌گویی در مورد روبات‌های تلگرام/ شایعات در مورد روبات‌های تلگرام را باور نکنید!

این که روبات‌های تلگرام می‌توانند با شما رابطه برقرار کرده و هر چیزی را که از آن‌ها بخواهید در اختیارتان قرار دهند، یک دروغ محض و یک رویای کودکانه می‌باشد؛ روبات‌های تلگرام بر مبنای یک سری پروتکل‌های مشخص و امن ارائه شده توسط این شرکت پیاده سازی می‌شوند و دیتابیس پیام ها و فایل های روبات به صورت انحصاری در اختیار سرور تلگرام می‌باشد. به صورت کلی روبات‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بنابر شرایط خاص (مثلا زمانی و مکانی) به سئوالات و درخواست‌های کاربران جواب‌های معینی می‌دهند و اگر یک سئوال در دامنه سئوالات تعریف شده برای آن‌ها نباشد هیچ پاسخ مستدلی بر آن ندارند که ارائه دهند. به عنوان مثال می‌توان از روبات Apple Siri نام برد که می‌تواند بر مبنای داده‌های صوتی و نوشتاری دریافتی از کاربر، نتایجی مرتبط را نمایش دهد با این تفاوت که روبات Siri در قالب یک نرم افزار با سطح دسترسی بالا برای سیستم عامل iOS اجرا می‌شود حال آنکه روبات‌های تلگرام همانند یک مخاطب با سطح دسترسی محدودتر برای نرم افزار تلگرام کار می‌کند. به همین خاطر این سخن که روبات‌های تلگرام قادرند هر چیز را که شما می‌خواهید در اختیارتان قرار دهند یک دروغ محض و خنده‌دار است.
به این نکته توجه کنید که تلگرام یکی از قوی‌ترین سیستم‌های امنیتی در بین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و شبکه‌های ارتباطی را داراست که تا به امروز هیچکس نتوانسته است کد‌هایی که این اپلیکیشن ایجاد می‌کند را رمزگشایی کند و روبات‌ها نیز زیر نظر مستقیم تلگرام فعالیت می‌کنند و اصلا امکان ندارد که روباتی بتواند اطلاعات شما را به سرقت ببرد یا دستگاهی که با آن به روبات متصل هستید را هک نماید.
در خصوص روبات‌های غیراخلاقی نیز باید گفت که بدون شک دیتابیس این روبات‌ها بر روی یک سرور ثانویه میزبانی می‌شود و ردیابی این سرور‌ها و دارندگان آن‌ها برای پلیس فتا و تلگرام به راحتی قابل شناسایی هستند، شک نکنید که این روبات به زودی توسط تلگرام مسدود می‌شوند و پلیس فتا نیز گردانندگان آن‌ها را دستگیر می‌کنند.
روبات‌های تلگرام یک امکان بسیار مناسب برای خدمات‌رسانی سایت‌ها و رسانه‌های مختلف به کاربران این شبکه ارتباطی است پس لطفا با شایعه‌سازی، اذهان عمومی را در مورد این امکان بسیار عالی خراب نکنید!

تلگرام, روبات تلگرام,شایعه,جاسوسی
آمار بازدید : 2,464
تعداد نظرات (2)
?
شرکت حمل و نقل لنجان بارفولادمبارکه
8 سال و 269 روز و 14 ساعت و 22 دقیقه و 53 ثانیه قبل

واقعا ممنون از اطلاع رسانی

?
شرکت حمل و نقل لنجان بارفولادمبارکه
8 سال و 269 روز و 14 ساعت و 25 دقیقه و 16 ثانیه قبل

واقعا ممنون از اطلاع رسانی شما

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500