ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 13 مرداد 1394 - ساعت 13:15:42
چاپ خبر

آلبوم «از ما» تازه ترین اثر از «حمیدرضا دیبازر» در دست انتشار است

«حمیدرضا دیبازر» آهنگساز معاصر و رئیس دانشکدهء موسیقی دانشگاه هنر، آلبوم «از ما» را به عنوان تازه ترین اثر خود در دست انتشار دارد. این در حالی ست که این موسیقیدان شناخته شده، زمستان سال جاری کنسرت آلبوم موسیقی «بوم» را در تالار وحدت تهران به روی صحنه خواهد برد.

آلبوم «از ما» تازه ترین اثر از «حمیدرضا دیبازر» در دست انتشار است

حمید رضا دیبازر با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «آلبوم «از ما» آیتم ها و پارامترهای ریشه ای مشابهی با آلبوم «جزیرهء پرواز» را در خود دارد. آلبوم جزیرهء پرواز چندین بار پس از اولین انتشار، تجدید چاپ شده و با استقبال بی نظیری مواجه گردید. در یک بازهء زمانی بخصوص نیز دسترسی به آن امکان پذیر نبود و مخاطبان زیادی پیگیر آن بودند. لذا بنده ترجیح دادم در عین آن که آن آلبوم استقلال تاریخی خود را حفظ کند، مجموعهء تازه ای را با طراحی های نوین و استفاده از برخی مصالح آلبوم فوق اما با ساختار و فرمت هایی امروزی تر و البته قطعات تازهء دیگری، در قالب یک آلبوم ارائه کرده و به انتشار برسانم. مجموعه ای که در یک کانسپت جدید و متناسب با شرایط معاصر موسیقی ما خلق شده باشد.»

وی افزود: «مراحل میکس و مسترینگ و دیگر پروسه های استودیویی این اثر قریب به ده روز است که پایان یافته است و در حال حاضر باید وارد مجرای انتشار شده و این پروسه را نیز پشت سر بگذارد.»

این آهنگساز در خصوص کنسرت آلبوم «بوم» ادامه داد: «طبق آخرین گفتگو ها و توافقاتی که با مسئولین تالار رودکی صورت گرفته این کنسرت قرار است اواسط دی ماه ۱۳۹۴ برگزار گردد. پرداختن به این آلبوم نیز به دلیل استقبال خوبی ست که تا به امروز از آن شده است و خوشبختانه در چند بازهء زمانی تجدید نشر شده است. این کنسرت را با اتفاقات بصری ویژه و نورپردازی های منحصر به فردی به کارگردانی «فرید حامدی» به روی صحنه خواهیم برد.»

حمیدرضا دیبازر در پایان خاطر نشان کرد: «واجب می دانم از اجرای «سرود دانشگاه هنر» در جشن «سینما- تئاتر» که زمستان گذشته به مناسبت پنجاه سالگی سینما-تئاتر دانشگاه هنر و با حضور سرآمدان موسیقی کشور همچون استاد «مجید انتظامی» و دیگر پیشکسوتانی که از فارغ التحصیلان دوره های آغازین این دانشگاه به شمار می آیند، برگزار گردید، به نیکی یاد کنم. این اتفاق شایسته را مدیون حسن نیت و همراهی دکتر اکرمی، ریاست محترم این دانشگاه هستیم. حسن نیت دکتر اکرمی به موضوع هنر و موسیقی همیشه زبانزد همگان در دانشگاه بوده و هست و چه بسا انعطاف، نگاه خیر و طلب پر همت ایشان اگر نبود این سرود شاید حتی ساخته نمی شد. «سرود دانشگاه هنر» بر اساس شعری از آقای توحیدی به آهنگسازی و رهبری بنده و اجرای «ارکستر و گروه کُر دانشکدهء موسیقی» برای اولین بار در این همایش ارائه گردید و پس از آن این اثر را به همراه همین ارکستر، در «تالار رودکی» ضبط کردیم که خوشبختانه مراحل میکس و مسترینگ آن نیز به پایان رسیده و همراه با یک مستند، زین پس تقدیم دانشگاه هنر خواهد شد.»

حمیدرضا دیبازر, از ما, آلبوم از ما
آمار بازدید : 1,280
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500