ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 13 مرداد 1394 - ساعت 22:39:45
چاپ خبر

˝آقای سماع ˝ به تالار رودکی می‌آید/ روایت موسیقیایی از قونیه تا مراکش

گروه موسیقی ˝آقای سماع˝ به سرپرستی امیرحسین حسین‌نیا پنجشنبه و جمعه 15 و 16 مردادماه در تالار رودکی به دیدار مخاطبانش می‌رود.

˝آقای سماع ˝ به تالار رودکی می‌آید/ روایت موسیقیایی از قونیه تا مراکش

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، گروه موسیقی "آقای سماع" به سرپرستی امیرحسین حسین‌نیا  این‌بار با سماع قونیه و مراکش، در تالار رودکی به صحنه می‌رود.

در این کنسرت قطعاتی چون؛ شب، چرخان، مراقبه، رویاها نزدیک‌اند، گوش هوش، پیاده دویدن، سماع، اعماق و برای دخترم پس از مدت‌ها اجرا می‌شود.

وحید قاسمی (درامز و پرکاشن، امیرحسین جعفری گیتار و همخوان)، راحله فیروزی (همخوان)، علیرضا مقراضی (کمانچه)، محمود خیرگو (ادوات مراقبه) و سینا مشفقی (دف، ستار و همخوان) در این اجرا امیرحسین حسنی‌نیا (سرپرست گروه، آهنگساز ، بربت و همخوان) را همراهی می‌کنند.

امیرحسین حسنی‌نیا؛ آهنگساز و سرپرست گروه " آقای سماع " دانش‌آموخته موسیقی از دانشگاه بین‌الملل ترکیه و اولین سماع‌گر ایرانی است. حسنی‌نیا فعالیت هنری خود را از سال 79 شروع کرد و تا امروز 7 اپرا روی صحنه برده است. اپرای " مسافر آب " و " از مولوی تا مولانا " ازجمله این تجربه‌ها هستند. او و گروهش در اسفند ماه سال گذشته پس از انتشار اولین آلبوم گروه آقای سماع طی 4 سانس در تالار رودکی به دیدار مخاطبان‌شان رفتند.

کنسرت موسیقی " آقای سماع " در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 مرداد ماه طی 4 سانس در ساعت های 18 و 21 در تالار رودکی برگزار می شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

گروه موسیقی سماع, گروه سماع, امیرحسین حسین‌نیا,تالار رودکی
آمار بازدید : 1,021
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500