ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - ساعت 12:05:05
چاپ خبر

نوازنده ایرانی در دانشگاه تورنتو موسیقی بوشهری می‌نوازد

محسن شريفيان نويسنده و پژوهشگر موسيقى بوشهر در ادامه فعاليت‌هاى خود در كانادا، به دعوت دانشگاه «تورنتو» به سخنرانى و اجراى موسيقى بوشهرى خواهد پرداخت.

نوازنده ایرانی در دانشگاه تورنتو موسیقی بوشهری می‌نوازد

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه تورنتو (UofT) كه برترين دانشگاه در كانادا به شمار مى رود، رتبه هفتم آموزش و تحقيق را در جهان دارا است و اين نشست موسيقايى نیز به دعوت کانون ایرانیان اين دانشگاه برگزار می‌شود.

اولین سخنرانی‌ از سلسله جلسات سخنرانی‌ سالانه كانون ايرانيان دانشگاه تورنتو با سخنرانی‌ و کارگاه موسیقی محسن شریفیان، موسس گروه موسیقی‌ «لیان» روز یکشنبه ۹ آگوست و راس ساعت ٧ آغاز خواهد شد.

كانون ايرانيان دانشگاه تورنتو قديمی ترين انجمن ايرانيان در آمريكاي شمالي است كه فعاليت خود را از سال ١٩٩٩ آغاز کرده و رسالت اين انجمن برگزاری مراسم‌ها و كارگاه‌های فرهنگي، هنری و علمی در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ايرانی است.

شريفيان پس از آن به فستيوال هنر پيرازماتيک در شهر هلى فكس خواهد رفت تا بتواند با همكارى هنرمندان خارجى موسيقى بوشهر را به نمايش بگذارد. اين فستيوال جهانى كه در تاريخ ١٩ آگوست برگزار مى شود، به معرفى موسيقى و فرهنگ هاى مختلف ملل مى پردازد و توجه ويژه اي به موسيقى بوميان و رنگين پوستان كانادايى دارد.

محسن شریفیان, موسیقی بوشهری, کانادا
آمار بازدید : 951
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500