ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - ساعت 21:22:51
چاپ خبر

آلبوم جدید الویس پریسلی با ارکستر فیلارمونیک رویال منتشر می‌شود

یک سی‌دی جدید از آهنگ‌های الویس پریسلی با اجرای ارکستر فیلارمونیک رویال در ماه اکتبر منتشر می‌شود. ترانه‌هایی چون «عشق سوزان» و «لطیف عاشقم باش» از الویس در این آلبوم کار شده‌اند.

آلبوم جدید الویس پریسلی با ارکستر فیلارمونیک رویال منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، یک سی‌دی جدید از آهنگ‌های الویس پریسلی با اجرای ارکستر فیلارمونیک رویال در ماه اکتبر منتشر می‌شود. ترانه‌هایی چون «عشق سوزان» و «لطیف عاشقم باش» از الویس در این آلبوم کار شده‌اند.

واشنگتن تایمز امروز اعلام کرد که ترانه «تب» در این آلبوم با همخوانی مایکل بابل و وولو و گیتار دوان ادی همراه خواهد بود. پریسیلا پریسلی همسر سابق الویس گفت که این همان کاری است که الویس پریسلی دوست داشت انجام شود.

این آلبوم با نام «خوشا رویا» از آثار پریسلی با اجرای ارکستر فیلارمونیک به تهیه کنندگی دون ریدمن طی مذاکره با پریسیلا پریسلی به توافق رسیده و انجام پذیرفته است.

الویس آرون پرسلی ‏ (1935 - 1977) خواننده و هنرپیشه آمریکایی است. او در دوران شکوفا شدن موسیقی سبک راک اند رول به ویژه در نیمه دوم دهه 1950 بر آن حکمرانی می‌کرد، چنان‌که به «سلطان راک اند رول» مشهور شد. الویس از سال 1956 به بعد با اجرای 45 ترانه که از هرکدام از آنها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و با بازی در 33 فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها رکوردشکنی کرد.

بعد از مرگش فروش آثارش رو به فزونی گذاشت. الویس پرسلی به عنوان یکی از بزرگترین هنرمندان دوران معاصر آمریکا محسوب می‌شود. او همچنین با فروش بین 600 میلیون تا 1 میلیارد نسخه از آثار، پرفروش‌ترین و موفق‌ترین خواننده تاریخ است.

الویس پریسلی,ارکستر فیلارمونیک رویال
آمار بازدید : 1,041
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500