ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 16 مرداد 1394 - ساعت 18:28:52
چاپ خبر

فرزاد دزدمه با یک گروه حرفه ای در بندرعباس روی استیج می‌رود

«علیرضا میرآقا» درباره اولین کنسرت «فرزاد دزدمه» در بندرعباس گفت: این کنسرت ۱۶ مرداد ماه در بندرعباس روی صحنه می رود. ماجرای آشنایی من با دزدمه از آنجایی شروع می شود که دو ماه پیش «داریوش صالح پور» نوازنده گیتار و تنظیم کننده آهنگ «حس عجیب» فرزاد دزدمه، به من زنگ زد و گفت بیا که یک خواننده اهل جنوب می خواهد با تو کار کند و اصرار دارد که این همکاری با تو شکل بگیرد.

فرزاد دزدمه با یک گروه حرفه ای در بندرعباس روی استیج می‌رود

 
وی ادامه داد: به گفته ایشان ما یک روز خانه داریوش صالح پور قرار گذاشتیم تا با هم دیگر آشنا شویم. من هیچ شناختی از ایشان نداشتم جلسه ای برگزار شد و به این نتیجه رسیدیم که فعلا یک همکاری را با هم شروع کنیم.
 
میرآقا در ادامه افزود: بعد از آن تصمیم گرفتیم یک گروه حرفه ای برای این کنسرت جمع کنیم که به همت ما یک گروه حرفه ای برای این کنسرت جمع شد. بچه ها هم در عالم رفاقت و هم تو دنیای کار و با توجه به شرایط بدی که متاسفانه هیچ کس پشت دیگری نمی ایستد آمده و کار را شروع کردند.
 
وی تصریح کرد: دو هفته است که تمرین آغاز شده، هفته گذشته با دو جلسه تمرین سپری شد و این هفته به صورت فشرده هر شب تمرین داشتیم.
 
به احتمال زیاد اجرای بعدی ما اواخر مرداد ماه در آبادان خواهد بود و بین این دو اجرا اگر اجرای دیگری داریم اصلا در جریان نیستم و ترجیح می دهم وارد این بحث ها نشوم و تمرکزم را فقط روی موسیقی بگذارم و حواسم به کار خودم باشد.
 
وی در انتها خاطر نشان کرد: گفتنی است در این کنسرت نوازندگانی چون نیما رمضان، سروش عدل، آرش سعیدی، رضا لمعانی، بردیا امیری، محسن خاش هنرنمایی می کنند و خود من نیز به عنوان رهبر ارکستر، نوازنده ترمپت و کیبورد گروه را همراهی می کنم.

فرزاد دزدمه,کنسرت,بندرعباس,علیرضا میرآقا,
آمار بازدید : 1,292
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500