ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 18 مرداد 1394 - ساعت 14:27:57
چاپ خبر

شب شور و نوا با گروه حجاز در نیاوران

کنسرت گروه موسیقی حجاز به سرپرستی علی قربان حکیم و خوانندگی رسول رهو 25 مردادماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

شب شور و نوا با گروه حجاز در نیاوران

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این برنامه آوازها و تصنیف‌هایی همچون "بهار"، "روسربنه به بالین" از ساخته‌های علی قربان حکیم و تصنیف "طالع اگر مدد کند " از پرویز مشکاتیان در دستگاه نوا و شور برای علاقه‌مندان به موسیقی اصیل ایرانی روایت می‌شود.

علی قربان حکیم سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی "حجاز " مقدمات موسیقی را با ساز سنتور نزد پریسا ارشادی فراگرفت. وی فراگیری ردیف موسیقی ایرانی به روایت میرزاعبدالله را نیز در مکتب‌خانه میرزاعبدالله نزد حجت حسنی با موفقیت طی کرد. قربان حکیم در سال 1394 و بعد گذراندن دوره‌های تحلیل ردیف نزد محمدرضا لطفی گروه موسیقی حجاز را راه‌اندازی کرد.

رسول رهو خواننده و کارشناس ارشد ادبیات فارسی دوره‌های مکتب تبریز را نزد استاد بیگجه خانی و فرنام و همچنین ظرایف آوازی مکتب اصفهان را نزد دکتر حسین عمومی فراگرفت. از این خواننده موسیقی ایرانی تاکنون یک آلبوم به نام "نگارینه" منتشر شده است.
دیگر نوازندگان گروه موسیقی حجاز عبارتند از: بابک ابراهیمی خواه: تار، نوا سلیمانی: عود، کوشا صرافی گهر: کمانچه، امیر آزاد: نی، علی نراقیان: تمبک و رضا خاتمی: دف

کنسرت گروه موسیقی "حجاز" به سرپرستی علی قربان حکیم و خوانندگی رسول رهو یکشنبه 25 مردادماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

گروه موسیقی حجاز, کنسرت, فرهنگسرای نیاوران, علی قربان حکیم,رسول رهو
آمار بازدید : 1,007
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500