ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 18 مرداد 1394 - ساعت 20:01:37
چاپ خبر

جشنواره «تكنوازان شهر تهران» به دور چهارم رسید

معاونت آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن چهارمین جشنواره «تكنوازان شهر تهران» را باهدف معرفی و ترویج موسیقی اصیل و غنی ایرانی برگزار می کند.

جشنواره «تكنوازان شهر تهران» به دور چهارم رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جشنواره «تكنوازان شهر تهران» با مشارکت آموزشگاه وزیری و با تمرکز بر دو بخش تار و سه تار برگزار خواهد.

هیأت انتخاب این جشنواره شامل حشمت عطایی، وحید رستگاری و حمید حسن پور می شود که آثار جمع آموری شده توسط دبیرخانه جشنواره را مورد نقد و بررسی قرار داده و نفرات برگزیده را جهت حضور در مرحله نهایی به هیأت داوران که متشکل از کیوان ساکت، کیخسرو پورناظری و بابک ربوخه است معرفی می کنند.

در مراسم اختتامیه جشنواره نفرات برگزیده در حضور هیأت داورن و بصورت زنده با هم به رقابت پرداخته و نفرات برتر انتخاب و جوایزی به رسم یادبود از سوی دبیرخانه جشنواره به هنرمندان موسیقی اصیل و سنتی ایران زمین اهدا خواهد شد.

هنرمندان نوجوان و جوان سراسر کشور تا پانزدهم شهریورماه سال جاری مهلت دارند آثار خود را که شامل فیلمی از تک نوازی تار و سه تار است به دبیرخانه این جشنواره به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن، واحد موسیقی، سالن سنجری ارسال کنند.

فرهنگسرای بهمن,جشنواره تکنوازان شهر تهران
آمار بازدید : 932
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500