ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 18 مرداد 1394 - ساعت 20:14:33
چاپ خبر

از صبح امروز و در سراسر کشور

آلبوم «تا نفس هست» با صدای «شهرام شکوهی» منتشر شد

سومین آلبوم رسمی «شهرام شکوهی» از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

آلبوم «تا نفس هست» با صدای «شهرام شکوهی» منتشر شد

به گزارش «موسیقی ما»، سومین آلبوم شهرام شکوهی پس از «مدارا» و «کولی عشق» از صبح امروز در سراسر کشور توزیع شد تا این خواننده جدیدترین آثار خود را در اختیار دوستدارانش قرار دهد.

این آلبوم در دوازده قطعه به نام های «دلتنگم، رسوا، تا نفس هست، ای دل نرو، این رسم کجاست، امان از تو، یادت رفته، تسلیم، برکه و ماه، عاشق بمون، سراپا عاشق، تا نفس هست 2» منتشر شده است.

مهلا سلیمانی، امین بامشاد، علی بحرینی، محمد کاظمی و خود شهرام شکوهی ترانه سراهای این آلبوم هستند و مجید اسد اصلاحی، میلاد ترابی، عادل فلاح و خود این خواننده هم برای این آلبوم ملودی ساخته اند. در بخش تنظیم کننده ها نیز اسامی ای چون: « میلاد ترابی، امیرحسین کاشانیان ، مجید اسد اصلاحی و ایمان حجت» به چشم می خورد. پیام طونی، امرحسین کاشانیان، کریم قربانی، میلاد ترابی، مجید اسد اصلاحی، مهدی پاشا، آرسام بابایی، نصیر شعیبی و عادل فلاح نوازنده هایی هستند که در این اثر ساز زده اندو این آلبوم در استودیو «راگا» (ایمان حجت) تهیه و تولید شده است.

آلبوم «تا نفس هست» به تهیه کنندگی مرتضی دلیری و شهرام شکوهی، تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «نغمه هفت اقلیم» تهیه و تولید شده است و شرکت «هنر اول» نیز وظیفه توزیع و پخش آنرا در بازار بر عهده دارد.

شهرام شکوهی پیش از این درباره این آلبوم به «موسیقی ما» گفته بود: « فضای کلی آلبوم را بر اساس تنوع سلیقه ها تعیین کرده ایم. اما در عین حال اگر قرار باشد به صورت کلی درباره فضای آلبوم حرف بزنیم، در آن سعی کرده ام فضاسازی ها جوری باشد که همه نوع مخاطب بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و به نسبت آلبوم دوم نیز نقش خودم را کمتر کرده ام؛ چه در بخش ترانه و حتی در بخش ملودی. مثل آلبوم قبلی نیست که خودم مولف عمده اثر باشم. سعی کردم تفکر جدیدی به آلبوم تزریق شود و این تفکر جدید به نظر خودم و کسانی که آلبوم را گوش کرده اند جواب داده و فضا هم تفاوت های زیادی با آلبوم های قبلی دارد. یعنی شبیه آلبوم های قبلی نیست ولی در نهایت خودم ام.»

گفتنی ست مراسم جشن امضای این آلبوم عصر امروز یکشنبه 17 مرداد در شهر کتاب ابن سینا تهران (به آدرس: شهرک غرب، خ ایران زمین، شهر کتاب ابن سینا، از ساعت 16:30)، با حضور این خواننده و دست اندرکاران و عوامل آلبوم برگزار خواهد شد. 

 

«تا نفس هست» را در رادیو پدیده بشنوید.

شهرام شکوهی, تا نفس هست, آلبوم نفس هست
آمار بازدید : 1,014
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500