ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 19 مرداد 1394 - ساعت 12:42:33
چاپ خبر

عکس/ رونمایی از آلبوم «تا نفس هست» شهرام شکوهی

18 مرداد، شهرک غرب، طبقه سوم شهرکتاب وفضایی فرهنگی که در گوشه ای از این فضا، جایی برای خواننده و تعدادی از عوامل تهیه آلبوم طراحی شده بود. تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان منتظر حضور شهرام شکوهی بودند که با ورود وی زمزمه های آنها و البته تعداد زیادی از علاقه مندان به او، شروع شد.

عکس/ رونمایی از آلبوم «تا نفس هست» شهرام شکوهی

بعد از خیرمقدم گویی شکوهی به خبرنگاران و عکاسان و البته تبریک روز خبرنگار، آمادگی خود را جهت پاسخگویی به سوالات آنها اعلام کرد.
وی در پاسخ به اولین سوال درباره زمان صرف شده، جهت جمع آوری این آلبوم، گفت:
پروسه این آلبوم حدود یک سال طول کشید. البته با زحماتی که دوستان کشیدند، به خصوص حسین کاشانیان و علی بحرینی عزیز، میلاد ترابی، ایمان حجت، مجید اصلاحی و ترانه سرایان، امین بامشاد، خانم سلیمانی، سید محمد کاظمی و دیگر عزیزان، « تا نفس هست...» تهیه و تولید شد.
وی در مورد این سوال که تغییر فضای موسیقی به خصوص تنظیم قطعات، جهت تغییر مسیر موسیقایی او بوده و یا نفس گیری برای دور شدن از تکرار، گفت:
بحث تکرار را مطرح کردید و داغ دل ما را تازه، مدتی است هر آلبومی که منتشر می شود، به سرعت مورد نقد منتقدان و مخاطبان موسیقی قرار می گیرد، آن هم از جهت تکراری بودن. البته این وصله ای است که به بیشتر آلبوم ها چسبیده می شود. باید ببینیم منظور از تکرار چیست. من خودم این طور می بینم که به طور مثال شما یک صدایی دارید، استایلی دارید، تنظیم کننده ای دارید که در سبکی ثابت می شود و گاهی با ورود سازی جدید و یا تغییرات این چنینی فضایی نوتر به مخاطبان موسیقی ارائه می دهید. اگر من کل فضای موسیقی ام را تغییر بدهم که دیگر شهرام شکوهی نیستم، خواننده های دیگر نیز همینطور!
وی در بخشی از سخنان خود افزود:
در این آلبوم تا حدودی فضاهای تنظیم و برخی از ملودی ها تغییر کرده است اما به طور حتم شهرام شکوهی که در هر دو آلبوم گذشته بوده، در « تا نفس هست...» نیز شنیده می شود. یکی دیگر از عوامل این آلبوم کاشانیان بود که بیشترین بار تنظیم را به دوش داشت.
وی درمورد موسیقی کاور گفت:
در این آلبوم قطعه ای که با موسیقی کاور ساخته باشیم، نداریم. اما به دلیل علاقه شخصی ام به موسیقی جیپسی کینگ، رنگ و بویی از آن موسیقی در کارهای من شنیده می شود. همچنین شهرام شکوهی تاریخ کنسرت های شهریور ماه خود را نیز اعلام کرد و گفت: در تاریخ 20 و 19 شهریور در تهران کنسرت خواهیم داشت که خوشبختانه «تا نفس هست...» به موقع منتشر شد.
در ادامه این برنامه، علی بحرینی در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به تغییر فضای موسیقی، انتخاب کلام و ترانه نیز تغییری داشته، گفت:
جهان ترانه ها تغییر نکرده است، اما نوع برخی از کلمات و تاکید روی بعضی از واژه ها تمرکز و دقت بیشتری شده است. مواردی که احساس کردیم استفاده از آنها در این آلبوم تکراری می شود، را حذف و رعایت کردیم.
همچنین شهرام شکوهی در رابطه با تهیه قطعات تصویری به صورت رسمی و مجاز گفت:
دوست داشتم این کار را انجام دهم اما به دلیل اینکه احتمال پخش آنها از شبکه های ماهواره ای وجود داشت، از تصمیم خود منصرف شدم. البته شاید در آینده این کار را انجام دهم. بعد از پرسش و پاسخ های خبرنگاران و خواننده آلبوم «تا نفس هست...»، کیکی که عکس کاور سومین آلبوم او روی آن طراحی کرده بودند، با تشویق علاقه مندان به شهرام شکوهی، روی میز مقابل این خواننده قرارداده شد تا با یک برش، جشن رونمایی از سومین آلبوم خود را تکمیل کند.
 به این ترتیب از مهمانان، عکاسان و خبرنگاران پذیرایی شد.
در پایان نیز شهرام شکوهی به طبقه آخر شهر کتاب رفت تا با مخاطبان و علاقه مندان خود، عکسی به یادگار بیاندازد، و البته امضای یادگاری روی آلبوم!

شهرام شکوهی, تا نفس هست, آلبوم تا نفس هست, رونمایی, عکس رونمایی از رونمایی آلبوم تا نفس هست,
آمار بازدید : 1,133
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500