ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - ساعت 00:07:29
چاپ خبر

سفیر چین در جمع خبرنگاران:

حضور ارکستر فیلارمونیک چین در ایران فعالیت مهم فرهنگی دو کشور است

سفیر چین در مراسم استقبال از اعضای ارکستر فیلارمونیک چین در فرودگاه امام خمینی (ره)، حضور ارکستر فیلارمونیک چین در ایران را به عنوان بخش مهمی از فعالیت‌های فرهنگی بین دو کشور دانست.

حضور ارکستر فیلارمونیک چین در ایران فعالیت مهم فرهنگی دو کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، پانک سن سفیر چین در کشورمان هم که در مراسم استقبال از ارکستر فیلارمونیک چین به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بود در جمع خبرنگاران بیان کرد: این ارکستر از مهمترین گروه‌های چینی است که طی سال‌های گذشته برای معرفی فرهنگ و هنر کشورمان در سراسر دنیا حضور پیدا می کنند و امروز بسیار خرسندم که با توجه به افزایش رفت و آمد روسای کشورهای ایران و چین شاهد ارائه بیشتر فعالیت های فرهنگی هنری دو کشور هستیم.

سفیر چین تأکید کرد: به نظر من حضور ارکستر فیلارمونیک چین در ایران بخش مهمی از این رفت و آمد فرهنگی بین دو کشور است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این تنها حضور یک ارکستر در ایران نیست بلکه این سفر می تواند محل بسیار مناسبی برای مذاکره هنری کارشناسان موسیقی دو کشور باشد ضمن اینکه طی این مدت متاسفانه خبرهای غیر واقعی و غیر منصفانه‌ای از ایران در جهان منتشر شده که امیدوارم با به سرانجام رسیدن توافق هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ شاهد گسترش همکاری دو کشور باشیم.

سفیر چین در ایران تصریح کرد: آرزو می کنم با این سفر دستاوردهای خوبی بدست بیاید و جا دارد در این بین از بنیاد فرهنگی هنری رودکی که تلاش زیادی را برای انجام این سفر کرد، تشکر کنم. آنطور که من از حضور هموطنانم در ایران دریافتم این است که گویی آن‌ها احساس می‌کنند به خانه خود برگشته اند و من امیدوارم در زمینه های مختلف دیگر نیز بتوانیم از این فضای گرم و صمیمی برخوردار باشیم.

کنسرت مشترک ارکستر فیلارمونیک چین و ارکستر سمفونیک تهران ۲۲ و ۲۳ مردادماه امسال در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

سفیرچین, ارکسترفیلارمونیک, چین, فرودگاه امام, فعالیت فرهنگی,
آمار بازدید : 1,001
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500