ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394 - ساعت 14:01:07
چاپ خبر

احمد قربانی از قرائت قرآن تا تیتراژ برنامه «گلبرگ» / از رویکرد جوانان به موسیقی استقبال شود

احمد قربانی خواننده ترانه‌های مختلف می‌گوید از رویکرد و گرایش نوجوانان و جوانان به موسیقی باید استقبال کنیم و شرایط را برای رشد استعدادهای موجود در این عرصه مهیا کنیم.

احمد قربانی از قرائت قرآن تا تیتراژ برنامه «گلبرگ» / از رویکرد جوانان به موسیقی استقبال شود

احمد قربانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: شاهدیم که در شماری از خانواده‌ها مقوله موسیقی فرزندان در سبد هزینه خانوار مد نظر است و این امر قابلیت و پتانسیلی برای تعمیم و تعمیق آموزش و فراگیری موسیقی ایجاد می‌کند که افق روشنی را برای پرورش هنرمندان در آینده ترسیم می‌کند.

این هنرمند که فعالیت هنری خود را از قرائت قران و اذان آغاز کرده است، گفت: آموزش‌وپرورش سهم و تکلیف زیادی در زمینه شناسایی و آموزش استعدادهای نهفته فرزندان این آب‌وخاک دارد و انتظار می‌رود دراین‌ارتباط بهتر از شرایط فعلی عمل شود.

به باور قربانی هر نوع تلاش برای تقویت علمی و هنری در کشور دربردارنده آثار مثبتی است و بر همین پایه لازم است در برنامه‌ریزی‌ها توجه جدی به هنر و هنرمندان شود تا از این رهگذر جوانان علاقه‌مند با انگیزه بیشتر و امید به بهبود وضعیت در این عرصه گام بردارند.

خواننده قطعه "حدیث عشق" افزود: همان‌گونه که برای فعالیت‌های ورزشی اقدام به استعدادیابی می‌شود نیازمند طراحی ساز و کاری برای شناسایی استعدادهای سرشار جوانان ایرانی در زمینه رشته‌های مختلف هنری به ویژه موسیقی هستیم.

قربانی که چندین اثر از وی از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، گفت: سوژه‌های ملی و میهنی و همچنین مذهبی می‌تواند دستمایه فعالیت و کار هنرمندان عرصه موسیقی قرار گیرد تا مخاطبین این آثار که اغلب جوانان هستند به نحو مطلوب‌تر با مفاخر و مشاهیر ملی آشنا شوند و از این طریق هنرمندان در تقویت علاقه‌های ملی نسل جوان نقش‌آفرینی کنند.

از این هنرمند آثاری نظیر هوای وطن، معلم، ای ایران، بهار، نیاز، زائر غریب و بهشت مشهد منتشر و پخش شده است. که تقریباً تمامی آثار با آهنگسازان نام آشنایی چون کیوان علایی، غلامحسین رنجبر، افشین دیهیم، محمد هروی و مسعود مفیدی در قالب پاپ، سنتی ساخته و تنظیم شده است.

قربانی با تیتراژ شروع و پایان برنامه گلبرگ به مدت شش سال است روزهای پنجشنبه هر هفته از طریق شبکه سه سیما میهمان خانه‌های مردم است.

همکاری و پخش آثار هنری در شبکه دو در برنامه زنده‌باد زندگی، شبکه سه برنامه گلخانه، ویتامین سه، شبکه پنج برنامه هنر پنجم و برنامه‌های مناسبتی همچنین شبکه‌های استانی در فهرست فعالیت‌های این هنرمند ثبت شده است.

احمدقربانی, موسیقی, گلبرگ, تیتراژ,
آمار بازدید : 1,624
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500