ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 25 مرداد 1394 - ساعت 11:40:49
چاپ خبر

شادمهر عقیلى در راه تهران ؟/ روایت ٢٠:٣٠ از پاسخ وزیر ارشاد

ظهر امروز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى در حاشیه یك نشست خبرى در میان انبوه پرسش هاى خبرى ، با این سوال مواجه شد كه شنیده مى شود بعد از ˝حبیب˝ قرار است ˝ شادمهر عقیلى˝ هم راهى تهران شود و كار هنرى خود را در اینجا دنبال كند، نظر شما چیست؟˝

شادمهر عقیلى در راه تهران ؟/ روایت ٢٠:٣٠ از پاسخ وزیر ارشاد

ظهر روزگذشته، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى در حاشیه یك نشست خبرى در میان انبوه پرسش‌هاى خبرى، با این سوال مواجه شد كه شنیده مى شود بعد از "حبیب" قرار است " شادمهر عقیلى" هم راهى تهران شود و كار هنرى خود را در اینجا دنبال كند، نظر شما چیست؟"

در حالیكه بسیارى از خبرگزارى هاى رسمى حاضر در این مراسم ترجیح دادند از این بخش از مصاحبه بگذرند و آن را پوشش ندادند، بخش خبرى ٢٠:٣٠ شبكه دو سیما با نشان دادن تصویرى شطرنجى از شادمهر عقیلى ، پاسخ على جنتى را پخش كرد!

وزیر ارشاد گفت:" ما باید آثار و سابقه این فرد را بررسی کنیم و بدانیم که برای چه کاری می خواهد بیاید، البته این سابقه را تا ابد نمی توانیم ملاک ارزیابی برای شناخت افراد تشخیص دهیم.

او افزود: "در واقع سوابق شادمهر عقیلی باید بررسی شود و اینکه چه کارهایی انجام داده و در این جا چه فعالیت‌هایی می‌کند. ضمن اینکه سیاست ما این نیست که به خاطر گذشته یک نفر تا ابد او را از فعالیت محروم کنیم. باید دید که او در ایران چگونه فعالیت خواهد کرد."

به تازگى شایعاتى پراكنده مبنى بر بازگشت شادمهر عقیلی و حتى بازی در فیلم "پر پرواز ۲″ در محافل هنرى شنیده شده است.

هر چند كه نخستین زمزمه هاى بازگشت شادمهر عقیلى به سال ١٣٩٢ بازمى گردد كه آلبوم "دهاتى" او مجوز بازنشر گرفت.

گفتنى ست "پر پرواز ١ " با بازى شادمهر عقیلى كه  پر فروش ترین فیلم سال ۱۳۷۹ هم شد ساخته  خسرو معصومی ست كه  فیلم‌نامهٔ آن را کیانوش عیاری نوشته بود؛ آن زمان برخى شایعه كرده بودند بخشى از دلایل مهاجرت این خواننده از ایران را به تصویر مى كشد.

شادمهر عقیلى از ۱۳۷۶ وارد واحد موسیقی صدا و سیما شد و در آنجا مشغول به کار شد ولی کارهایش برای کسب مجوز با مشکل روبرو بود؛ او به‌عنوان اولین کار "معبود" و سپس "فصل آشنایی" را اجرا کرد و بعد از آن آلبوم "بهار من" را انتشار داد. بهار من آلبوم بدون کلامی شامل ترانه‌های قدیمی مانند "گل گندم" و "بهار من"، "جان مریم" و... بود که شادمهر تنظیم و نوازندگی پیانو، گیتار و ویلون را در آن به عهده داشت. او در آلبومی به نام "فصل آشنایی" که کارهای دیگر خوانندگان پاپ آن روزگاران در ایران، هم در آن جای داشت سه آهنگ به نام‌های "باغ زندگی" به همراهی علیرضا عصار "معبود" و "فصل آشنایی" را ارائه کرد. سپس در آلبومی به نام "نازنین" باز هم به همراهی دیگر خوانندگان، دو آهنگ "قفس" و "تو بی‌نهایت شب" را ارائه کرد.

 آلبوم مسافر، آلبوم دوم شادمهر عقیلی که در واقع اولین آلبوم با کلام او محسوب می‌شود در سال ۱۳۷۷ با همراهی و همفکری بهروز صفاریان توسط شرکت فرهنگی هنری "پیغام سحر" به بازار آمد؛ "دهاتی" آلبوم بعدی عقیلی بود که توسط شرکت فرهنگی هنری "فارس نوا" منتشر شد. شرکت پخش کننده آلبوم دهاتی برای گرفتن مجوز با موانعی روبرو شد به طوری که شادمهر بارها مجبور شد ترانه‌های این کار را بازخوانی و اصلاح کند. در دی ۱۳۹۲ این آلبوم پس از ۱۴ سال توسط توسط کمپانی ایران‌گام با طرح جلدی جدید بازنشر شد.

شادمهر, برگشت, جنتی, حبیب,
آمار بازدید : 1,343
تعداد نظرات (1)
?
مریم
8 سال و 247 روز و 5 ساعت و 25 دقیقه و 34 ثانیه قبل

ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم شادمهر عااااشقتم خیلی خوشحال شدممم
جاست شادمهر

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500