ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 26 مرداد 1394 - ساعت 13:24:56
چاپ خبر

پیانیست اتریشی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

رسیتال پیانوی گوتلیب والیش با اجرای قطعاتی از بتهوون و باخ، روز ششم مهرماه سال جاری به همت موسسه فرهنگی هنری ˝آوا خورشید˝ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

پیانیست اتریشی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

به گزارش هنرآنلاین به نقل از برگزارکننده این برنامه، رسیتال پیانوی گوتلیب والیش، پیانیست اتریشی در تالار وحدت تهران به روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری "آوا خورشید" (موسسه نشر وابسته به مرکز موسیقی بتهوون) برگزارکننده این رسیتال پیانو است و بلیت‌فروشی از تاریخ پنجم شهریورماه در سایت رسمی تالار وحدت و مراکز فروش آغاز خواهد شد.

در این رسیتال والیش آثاری از باخ، بتهوون و فرانتس لیست خواهد نواخت. دو قطعه از گرهارد شدل و لئو اُرنستاین آهنگسازان معاصر از دیگر قطعات اجرایی وی خواهد بود.

والیش تعلیم‌دیده دانشگاه وین در نوازندگی پیانو است. وی تاکنون برنده چند جایزه در مسابقات بین‌المللی نوازندگی پیانو از جمله جایزه نخست و جایزه بزرگ "ایو پوگورولیچ" در مسابقات استراوینسکی آمریکا شده است. این پیانیست تاکنون همکاری‌های متعددی با ارکسترها و آنسامبل‌های معتبر از جمله ارکستر فیلارمونیک وین، ارکستر سمفونیک رادیو وین، ارکستر مجلسی استراسبورگ، ارکستر مجلسی اشتوتگارت، ارکستر فیلارمونیک رویال لیورپول، ارکستر فیلارمونیک زاگرب و ناسیونال ارکستر بی‌بی‌سی به عنوان تک‌نواز داشته است.

والیش که پیش از این چندین بار به ایران سفر کرده، تاکنون کنسرت‌هایی را در تهران به روی صحنه برده است. کنسرت آتی این هنرمند اتریشی 6 مهرماه در تالار وحدت خواهد بود.

پیانیست, اتریش, بتهوون, باخ,
آمار بازدید : 933
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500