ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 26 مرداد 1394 - ساعت 14:28:55
چاپ خبر

«مرگ مساوی آمریکا» از حامد زمانی هفته آینده رونمایی می شود

یکی از خوانندگان موسیقی کشورمان با بیان اینکه رسانه ها باید چهره رحمانیت پیامبر(ص) را بیان کنند اذعان داشت: با توجه به اینکه موضوع پیامبر(ص) یک موضوع اصلی در راستای ترویج مباحث دینی است باید به بهترین نحو ممکن در این اجلاس اجرا می شد.

«مرگ مساوی آمریکا» از حامد زمانی هفته آینده رونمایی می شود

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد زمانی که در  اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی  شرکت کرده بود، پس از اجرای سرود پیامبر اعظم(ص) گفت: کار محمد(ص) یک کار سه زبانه بود که اجرا شد که در پاسخی به توهین های دشمنان بر علیه پیامبر(ص) بود.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید چهره رحمانیت پیامبر(ص) را بیان کنند اذعان داشت: با توجه به اینکه موضوع پیامبر(ص) یک موضوع اصلی در راستای ترویج مباحث دینی است باید به بهترین نحو ممکن در این اجلاس اجرا می شد.

این خواننده جوان کشورمان با اشاره به شعار اجلاسیه با موضوع «پیامبر رحمت، رسالت رسانه های مقاومت» گفت: سعی شد در این اجرا، این شعار مد نظر قرار گرفته و رافت و مهربانی پیامبر(ص) به نمایش گذاشته شود

زمانی در خصوص کارهای آینده خود گفت: چند وقتی بود سکوت داشتم به دلیل تغییر در کارهای خودم و نیاز به تغییر اساسی بود که در این زمینه در حال تلاش هستیم.
وی گفت: یکی از آثار جدیدم، کار «مرگ مساوی آمریکا» است که تا هفته آینده رونمایی می شود و در خصوص داعش هم کاری را در دستور کار داریم که امیدواریم هر چه زودتر به پایان برسد.

حامد زمانی, خواننده ارزشی, مرگ, آمریکا,
آمار بازدید : 1,217
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500