ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 27 مرداد 1394 - ساعت 13:15:05
چاپ خبر

خواننده سابق گروه ژوان از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد

علیرضا قرایی‌منش: ملودی‌ها را خودم می‌سازم، تنظیم‌ها را صفاریان و تاج بخش

«علیرضا قرایی منش» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان از جزئیات آلبوم جدید و برنامه های آتی اش خبرداد.

علیرضا قرایی‌منش: ملودی‌ها را خودم می‌سازم، تنظیم‌ها را صفاریان و تاج بخش

خواننده سابق گروه ژوان درباره روند تولید آلبوم جدیدش گفت: «4-5 قطعه  آلبوم کاملا" آماده است و مابقی نیز در حال تولید هستند که نهایتا" منجر به اضافه شدن 4 یا 5 قطعه  دیگر به آلبوم خواهد شد. ممکن است که تعدادی از تک آهنگ هایی را هم که تا به امروز منتشر کرده ام و با استقبال از سوی مخاطبانم مواجه شده، نیز به آلبوم اضافه کنم.»
او درباره زمان انتشار این آلبوم هم گفت:« آلبوم اواخر سال جاری یا نهایتا" اوایل سال 1395 منتشر خواهد شد. پیش از انتشار آلبوم نیز چندین تک آهنگ دیگر نیز منتشر خواهم کرد.»

او درباره عوامل آلبوم جدیدش هم گفت:« ملودی تمام قطعات آلبوم همانند آلبوم قبلی ام ساخته خودم خواهند بود. چرا که معتقدم هنوز هم ایده های خوبی برای ساخت ملودی در ذهن دارم و فکر می کنم که فقط خودم بهتر از هر فرد دیگری می دانم که چگونه برای خودم کارهایی را بسازم اما اگر روزی ملودی را بشنوم که برایم تازه و جدید باشد و خودم نتوانم آن را بسازم، حتما" از کارهای شخص دیگری هم استفاده خواهم کرد. در بخش ترانه نیز چون تا به امروز همکاری های خوبی با «حامد صوفی پور» داشتم، مجددا" با او و ترانه سرای دیگری همکاری کرده ام که به محض قطعی شدن یکسری مسائل نام ترانه سرای دیگر را نیز اعلام خواهم کرد. در این آلبوم فقط دو ترانه سرا حضور دارند. در بخش تنظیم هم نزدیک به 70% کار را خودم انجام خواهم داد و مابقی را نیز همانند آلبوم قبلی ام به دوستان کاربلد این حوزه از جمله «رضا تاجبخش»، «بهروز صفاریان» و ... خواهم سپرد.»

قرایی منش در پایان نیز در پاسخ به اینکه آیا به زودی دیداری از نزدیک با دوستداران خود خواهد داشت نیز گفت: « مهم ترین موضوعی که در حال حاضر برای من از اهمیت ویژه ای برخوردار است برگزاری کنسرت هایم است. من اعضای ارکستر خودم را که از نوازنده های خوب کشورمان هستند، تشکیل دادم و مشغول تمرین برای کنسرت ها هستیم. بدون شک اولین کنسرت من در تهران خواهد بود که طی صحبت هایی که با چندین تهیه کننده داشتم در نهایت با یکی از آنان به توافق رسیده ایم. این را هم بگویم که طی فعالیت های این چند ساله  اخیرم و پس از انتشار آلبوم «یه حالی دارم این روزها» در سال 1393 تا به امروز خیلی محتاط عمل کردم تا بتوانم آن طور که باید نتیجه کارهایم را دریافت کنم.»

علیرضاقرایی منش, پاپ, ژوان, صفاریان, تاج بخش,
آمار بازدید : 1,055
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500